niedziela, 11 marca 2018

Haru - znaczy wiosna...

Cześć wszystkim! Totalnie straciłam poczucie czasu... Dopiero co zaczął się ten rok a tu już marzec w toku :o Zima zagościła u nas na trochę i coś nie widziało jej się odchodzić... Skorzystałam z tego i udało się porobić kilka fajnych zdjęć konince, o której wspominałam dawno temu i w końcu doczekała się swojego posta ^^. Tak więc przedstawiam Wam Haru - CM na moldzie Ruffian Breyer Traditional wykonaną przez Aleksandra z Dark Pegasus Studios:



Model przedstawia młodą klacz rasy pełnej krwi angielskiej we wczesnej fazie siwienia. Wykonana jest naprawdę niesamowicie, wspaniale zdobi półeczkę i nadal nie mogę się na nią napatrzeć :D Cieszę się niezmiernie, że do mnie trafiła! 

Idealnie sprawdza się również przy robieniu sprzętu dlatego dostała swój własny zestaw! 
Czarno-granatowy rząd wyścigowy w skali 1:9



 
 

Set ten był jednym z kilku moich własnych projektów planowanych do wystawienia na LS, na który mam nadzieję, że uda mi się wybrać :D Także no... planów mam sporo a również czeka mnie kilka zamówień, więc przyszłe miesiące zapowiadają się bardzo modelowo :)

~~~

Zostawię jeszcze kilka zimowych zdjęć...

Ahh i ta bluzeczka... Ktoś może rozpoznaje logo? Sara przyznała mi się ostatnio, że zaczęła słuchać k-popu i bardzo prosiła o nowy ciuszek ze znakiem nowych idoli xD


*W przyszłym poście przedstawię Wam dwóch uroczych chłopców (jeden jest na zdjęciu powyżej!) albo pewną kucynkę... Zobaczymy czyje zdjęcia zrobią się szybciej :D*

Do napisania! 




11 komentarzy:

  1. Jeeej! Jak ja się cieszę widząc tutaj post :D
    Gratuluję nowego customa, zestaw jest rewelacyjny (: Derki też prezentują się ślicznie. Rozwijasz się, aż miło poatrzeć. Zastanawia mnie nieco, skąd masz te malutkie loga?
    Zabawne trochę, że zmieniłaś wystrój bloga na zimowy, a tutaj piszesz o wiośnie... Ale faktycznie, wiosna nadeszła :)

    Chciałabym Cię serdecznie zaprosić również na mojego bloga :}
    wwwfigurkikoni.blogspot.com (bez kropki po www)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Haha no powiem szczerze, że dziwnie mi się wstawiało śnieżne foty dzisiaj jak za oknem było 12° na plusie, słoneczko i śpiewy ptaszków xD Tło zmieniłam chyba dwa tygodnie temu jak jeszcze leżało u nas sporo śniegu ale niestety wtedy się z postem nie wyrobiłam bo rzędzik jeszcze nie był skończony 😄 Ale mam nadzieję, że już niedługo będę mogła znowu zmienić tło na nowe - iście wiosenne.

      Usuń
  2. Ahh, Haru jest niesamowita, naprawdę wyścigowy konio od jakiegoś czasu marzy mi się, ale jeszcze nic w tym kierunky nie zrobiłam xD W tym tygodniu prawdopodobnie dojdzie do mnie kolejny tradek, w sumie ty go już posiadasz i też dzięki Twoim zdjęciom wstawionych tu na bloga się do niego przekonałam. Wyścigowy zestaw jest cudny! Te brokatowe elementy to tekturka czy materiał? U mnie wiosna też dzisiaj zawitała, byłam robić zdjęcia ,ale pełno błota i przemoczone buty hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje zdjęcia czemuś służą i gratki tradka😄 Brokatowe siedzisko jest z pianki ^^. Ahh no błoto teraz jest tragiczne, oby to szybko zaschło :')

      Usuń
  3. Ale się cieszę że coś tu napisałaś! Codziennie sprawdzałam czy cos nowego jest, dzisiaj sprawdzam a tu taka miła niespodzianka...:) Haru jest najpiękniejszym koniem jakiego u Ciebie widziałam, moim zdaniem. Jak zwykle sprzęt CUDOWNY!!! Zdjęcia też są wspaniałe. Szkoda że tak rzadko piszesz bo Twój blog jest super, ale domyślam się że nie masz czasu... Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Eh bardzo chciałabym częściej coś tu dodawać ale pisanie nawet tak krótkich postów jest dla mnie bardzo czasochłonne a trzeba jeszcze doliczyć czas, który przeznaczam najpierw na ,,zabranie się do zrobienia jakichkolwiek fot,, i ich późniejszą obróbkę 😧

      Usuń
  4. Haru bardzo mi się podoba, szczególnie z profilu. Nie jestem fanką modeli na podstawce, ale w takim malowaniu i mnie urzekła. :D Zestawiki i zdjęcia iście wspaniałe, ale to codzienność na Twoim blogu, haha
    Aż jestem zdziwiona, że BTS zawędrowało nawet na blogi o plastikowych konikach, ale to napraawdę pozytywne zaskoczenie!

    Pozdrawiam!~♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃 haha no chłopaki są teraz dosłownie wszędzie xD

      Usuń
  5. Wow,kobyłka chwyta za serce *o*. Zestaw miód malina i te zimowe zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Zastanawiałam się nad Ruffian ale nie szukam modeli z podstawką :-\

    OdpowiedzUsuń