poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie roku 2017!

Charisma vel Gniada (WIA Fair Lady) w nowym rzędzie.

Witajcie już w nowym roku! Notkę tą zaczęłam pisać kilka dni wcześniej ale niestety nie wyrobiłam się. Jako, że postów na blogu w tym roku było bardzo malutko i pojawiały się nieregularnie, często z długimi odstępami czasowymi to działo się u mnie naprawdę wiele i postanowiłam co nieco skrobnąć właśnie tutaj.

Wiadomo jak to w życiu bywa były lepsze i gorsze momenty ale w sferze figurkowej stanowczo górowały te pozytywne ^^
Zaczynając od tego, że kolekcja się powiększyła o spore stadko breyerowskich tradków i kilkanaście pięknych customów w skali LB (oraz nie można tu pominąć przcudnych SMyczków!)
Ogromnie cieszę się z tego, że spełniłam kilka moich modelowych marzeń takich jak konik na moldzie Flasha (Cobra), Pogodynka, długo poszukiwany Weathermont Ethan i moje największe marzenie - Headley Britannia! Ta ostatnia kobyłka co prawda jest w stanie body ale kolorek dostanie już niedługo <3

Ważnym modelem jest też na pewno Fair Lady - model żywiczny ze sklepu MPV. Stała się ona moim pierwszym modelem z tego materiału, kupiona trochę ,,na próbę'' by sprawdzić czy w przyszłości cenniejszy model nie ulegnie destrukcji w zbyt krótkim czasie xD Ale o niej napiszę więcej kiedy indziej.

Aktualny wygląd miejscówki tradków. 
Na facebookowej stronce pisałam jakiś czas temu, że planowałam zrobić filmik dotyczący całej kolekcji... Niestety to nie wyszło i zastanawiam się nad zrobieniem live'ana FP


Przed świętami udało mi się kupić jeszcze pewien model, na który się cichutko czaiłam jak tylko zobaczyłam go (w sumie to ,,ją'') na stronce artysty... Jestem bardzo ciekawa i już nie mogę się doczekać aż paczkę rozpakuję!

Żeby nie było, że modele do mnie tylko przybywały to w tym roku niestety pożegnałam kilka konisk ze względu na inne potrzeby. Decyzja o sprzedaży pierwszego tradka jakim był Mistral Hojris była naprawdę trudna ale chłopak już tyle przeżył, że nie chciałam go męczyć kolejnymi przeróbkami i się pożegnaliśmy.

Jeśli chodzi o akcesoria to w tym roku wydziergałam naprawdę spoooro różnych rzeczy. Od klasyków przez rząd rajdowy po zestawy westernowe. Przełomowym momentem dla mnie była wysyłka pierwszych rzędów zagranicę oraz ich udział w różnych Live Show!
Osobiście miałam również okazję uczestniczyć w I Sarmackim LS w Kudowie, który okazał się wspaniałym wydarzeniem gdzie poznałam przesympatyczne osoby dzielące końsko-modelarską pasję ^^ Było tak wspaniale, że nie mogę się doczekać kolejnej edycji!

~~~

Rok 2017 udało mi się zakończyć zrealizowaniem pewnego projektu, który chodził mi po głowie już jakiś czas - powstał westernowy rząd w skali traditional na wzór amerykańskiego rzędu paradnego.

Sznurkowo-skórzane ogłowie z rozdzielonymi wodzami, czarne siodło, czerwony pad oraz delikatny ozdobny napierśnik.


~~~

W przerwie świątecznej powastało jeszcze kilka innych drobnych rzeczy takich jak derka i czaprak ,,Nici" w skali Traditional, kilka kantarów, dereczka oraz kantar w skali SM

Hobi w żółtej derce z zapięciami ,,T''

Jiminek dziś nie chciał pozować bo zebrał się mocny wiatr i trzeba było
chłopaczynę trzymać by go nie zwiało :o 

Na zdjęcia załapał się również mój mini-Gumich :>
~~~

Z okazji Nowego Roku bardzo bym chciała życzyć Wam wszystkiego dobrego oraz wielu nowych modeli w kolekcji!

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Nawzajem (:
    Śliczne rzędy, zwłaszcza derka mnie urzekła, chyba najpiękniejsza jaką stworzyłaś <3
    Gratuluję nowych modeli, zwłaszcza tych wymarzonych. Na mojej liście jest parę ,,starych marzeń", ale ten najbardziej upragniony chodzi obecnie po za wysokich dla mnie cenach, więc raczej jeszcze poczekam (; Do mojego "rancho" niespodziewanie też dołączył nowy Pan, za co naprawdę ogromnie mojej siostrze dziękuję, i również z chciejlisty. Zainspirował mnie mocno do tworzenia nowych zestawów, więc mam nadzieję że i na moim blogu zrobi się ruch (:
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadrabiam zaległości :).
    Rzędy jak zwykle mocno chwytające za oko, jestem zakochana w westernowym rzędzie. Obserwowałam Ciebie przez ten rok i szczerze powiem, że przewinęło się mnóstwo świetnych rzędów, które uwielbiam oglądać, mimo tego, że większość z nich zapewne jest sprzedana ^^. Czekam na post z CM Ruffian - ogromnie zazdroszczę perełki w kolekcji!

    Zapraszam do mnie na urodzinowe n/n!

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie cudeńka te twoje akcesoria i rzędy...😍 Mi takie ładne derki i kantarki nie wychodzą tak jak tobie, ale i tak zapraszam na mojego bloga ;) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wszystko jest kwestią wyćwiczenia, samo nic nie przyszło 😋

      Usuń
  4. Rząd niesamowity jak zawsze! Jestem zachwycona twoimi pracami.
    Zdjęcia też świetne.
    O ludzie... jaka duża kolekcja tradków. Niestety, ale u mnie to by się tyle modeli w życiu nie zmieściło.
    Też czekam na post z customem Ruffian.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kilka fotek siwej wyścigówki już mam, więc pościk pojawi się niedługo ^^

      Usuń
  5. Super zdjęcia i rzędy! Mam pytanie - czy jest na yt jakiś filmik z DIY na splot do nachrapnika do halterów, które robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to ten sam sposób, który pokazuje Ula ze ST (na samym końcu pokazane jako dodatek) :
      https://m.youtube.com/watch?v=8A78rlfoTdU
      P.S. Bardzo serdecznie zapraszam do mnie na konkurs! (:

      Usuń