piątek, 21 lipca 2017

Pogadanka...

Złapała mnie ochota na napisanie czegoś tutaj. Leń mnie ogarnął i jakoś słabo w tym roku postowanie wychodzi.
Połowa wakacji już prawie za nami... Spędziłam ją naaaawet produktywnie bo udało mi się skończyć kilka zamówień ( w tym trzy z Niemiec oł jea B) ) i pare rzeczy dla mnie.


 Jeden z rzędów wykonanych dla Sophie prowadzącej kanał courageous sam. Już niedługo przyjadą do mnie dwa śliczne koniska właśnie od niej :)


 Wcześniej zabrałam się za uprząż szorową w skali LB, którą obecnie nosi bashkirka. Było to dla mnie spore wyzwanie ale jestem naprawdę zadowolona z efektów.
Do poniższych zdjęć przygotowałam drobną scenkę z myślą o Live Show, który ma się odbyć w sierpniu... Zabieram się za spis modeli jakie chciałabym zabrać ze sobą ale mało czasu mi zostało przez ciągłe odkładanie tego na później. Jeżeli uda mi się tam być to prawdopodobnie jako widz :P

~~~

Dawno, dawno temu zrobiłam również zestawik skokowy w skali Traditional na kucyka Connemara - Call Me Dee Dee :) Jak ja wielbię ten model!





Zestawik ten szuka nowego domku!

* Do nabycia mam jeszcze jeden rząd LB ale najpierw muszę zabrać się za zdjęcia * 

 ~~~

Oprócz porannego siedzenia przy biurku i dzierganiu od kilku dni klikam w pikselowe koniki na Howrse na nowym koncie bo moje pierwsze założone w 2011 r. zaniedbałam i po roku nielogowania się zostało usunięte :') Jakby ktoś chciał mnie dodać do znajomych to podam mój ambitny login - Minia1000.

Oczywiście ani plastikowe ani internetowe koniki nie zastąpią mi tych żywych zwierzaków dlatego korzystam z każdego wieczoru i jeżdżę do stajni. Pogoda ostatnio sprzyja, więc czas spędzam bardzo miło i aktywnie ^^.

A co Wy porabiacie ciekawego? Dajcie znać, chętnie poczytam wakacyjne przygody :)

13 komentarzy:

  1. Podziwiałam uprząż jak i zestaw na tradka już wcześniej. Ten na LB również śliczny, ale nadal zachwyca mnie mimo wszystko uprząż. Jest przecudna. Zazdroszczę motywacji do robienia tego wszystkiego, cuda tworzysz. Ja klikam gierki głownie star stable i alicia online, raz w tygodniu stajnia, książki i inne zajęcia. Poza tym wróciłam do blogowania więc zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycyjnie super rzędy!
    Zdjęcia również świetne. Myślałam żeby pojechać na Live Show ale niestety dla mnie za daleko trochę chociaż bardzo chciałbym pojechać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, masz wielki talent. Ja w wakacje głownie wsiadam na kobyłkę, bloguję i gram w sso i simsy.
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o LS nawet nie myślę... Oglądam Twoje cudowne rękodzieła z niedowierzaniem jak robisz takie rzeczy! * siedząc sobie na murku.. ** o mrówka... * o więcej mrówek * o kurka siedzę w mrowisku *! Aktualnie 2 tygodnie byłam w Anglii, a za tydzień jadę nad morze, więc muszę napisać parę postów na zapas bo znowu mnie nie będzie... A tak na codzień, jak jest dobra pogoda jadę nad jezioro, rolki, jak nie jest najlepiej to gram w Star stable, simsy * udaje, że aktywnie spędza wakacje *. Jeśli chodzi o twoje nowe konie to od razu się pochwal, ja się pochwalę bo do mnie ostatnio przyjechało kilka modeli, mi. GG Valentine z małym oraz Ogier Morgan breyer classics! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki nowych modeli! Ja namówiłam rodziców na ,,rodzinny weekend w Kudowie,, więc prawdopodobnie pojedziemy w pełnym składzie a jesteśmy z pomorza xD

      Usuń
  5. O bosh... jak - Ty - to - robisz?! Mie pozostaje mi nic jak tylko podziwiać twoje twory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już pisałam na twoim fp,wszystkie rzeczy są cudowne i zrobiłaś naprawdę ogromny progres :D
    Ja w wakacje głownie pracuję z moim czterokopytnym,przynajmniej lepiej się dzięki temu dogadujemy,gram w Simsy i w miarę możliwości i nagromadzonych chęci dziergam coś dla modeli :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jak zwykle świetne akcesoria. Ja ostatnio mam ogromnego lenia i anie trochę nie chce mi się tworzyć :P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zazwyczaj jestem pod ogromnym wrażeniem akcesoriów - detale, precyzja, aaa zapierają dech w piersi ( dosłownie! ☺️ ). Mogłabym na nie patrzeć godzinami. Coraz bliżej Ci do ideału, Julka! Twoje rzędy przebiają niewątpliwie tylko zagraniczni artyści...
    Jeśli chodzi o moje wakacje, to głównie robię akcesoria na modele ( w końcu się za nie zabrałam 😂 ), wyjeżdżam na wczasy i ogólnie stawiam na opalanie się nad jeziorem i aktywność.


    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile Ty zrobiłaś w wakacje! Ja jednego siodełka dla Ceylona nie zaczęłam cx
    Świetne zestawy skokowe, przyznam się że zauroczył mnie czaprak dla kucyka. Taki kucowy (; Chociaż osobiścię tego moldu nie lubię, a szkoda, bo mało jest Breyerów w skoku.
    A ta scenka z łaciatym mnie po prostu zachwyciła! Co to za figurka?
    Co do moich wakacji, cóż... Działka z koniem mojej siostry (niestety, wakacje z koniem ani to że moja siostra ma konia nie oznacza, że jest super świetnie. Nawet tak nie myślcie). Tydzień spędziłam w rozjazdach: na Mazurach w stadninie koni Klonek a potem nad morzem w Dębkach, żeby promować akcję Puckiego Hospicjum pod wezwaniem św. Ojca Pio (tego założonego przez ks. Jana Kaczkowskiego, może ktoś słyszał).
    No i kilka razy byłam w Warszawie wsiąść na Kucyka (;
    Wróciłam w ostatnią niedzielę. No i naciągnęłam rodziców na trzy figurki d:

    OdpowiedzUsuń