poniedziałek, 1 maja 2017

Breyer Traditional - Valegro & Totilas...

Kolejny post o moich tradkach, tym razem o dwóch temperamentnych koniach ujeżdżeniowych.

Totilas & Valegro
w odsłonie padokowej.

Oba konie to pełne realizmu rzeźby autorstwa Brigitte Eberl. Uwielbiam wszystkie żyłki, zmarszczki i inne detale ukazane przez artystkę <3 

Chłopaki świetnie się razem dogadują, miło jest popatrzeć na ich pastwiskowe zabawy :p
 
  

Valegro to ciemnogniady wałach rasy KWPN z cztarema odmianami na nogach i strzałką na głowie. Jest elegancikiem mającym na każdą okazję grzywę uplecioną w koreczki. Ogonek to już inna bajka... Woli jak jest całkowicie naturalny, z lekkością powiewający na wietrze. Jego dumna poza nie tylko świetnie sprawdza się przy zdjęciach fragmentów zawodów ujeżdżeniowych ale również pobrykując wesoło w pastwiskowej scenerii :)

Hi, I'm a vampire with bloody eyes :3
 Totilas jest karym ogierem również rasy KWPN z czterema skarpetkami, gwiazdką i chrapką na łebku. Porusza się dynamicznym, harmonijnym kłusem wyciągniętym i w pełnym skupieniu wykonuje każde kolejne polecenie. Jak na zawodowca przystało - grzywa jest spleciona w równe koreczki a ogon ma gęsty i zadbany ^^ 


Pomimo dumnego Totkowego kłusa, Valegro urzekł mnie bardziej swoją odmiennością. Spokojnie mogę stwierdzić, iż właśnie on zajmuje szczególne miejsce (co prawda dzieli je z jeszcze kilkoma innymi modelami xD ) w moim serduszku.
A wy którego z nich wolicie? :)

~~~

Tutaj dam wam małą zapowiedź kolejnego posta (będzie on drobną odskocznią od skali Traditional)... Otóż przyjechały do mnie modele będące na przemianie u Magdy prowadzącej stronkę The Black Horse and Winged Panther


Na zdjęciu Dolly i Dante, a na półeczce mam jeszcze dwa SMyki domagające się fot :D

Pozdrawiam!


10 komentarzy:

  1. Valegro, Totilas... same wybitne konie ujeżdżeniowe na półce posiadasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak :D konkurenci fajnie się prezentują obok siebie :)

      Usuń
  2. Valegro 😍 on podoba mi się bardziej! Co prawda jego głowa, a bardziej oczy trochę mnie na początku odstraszały, ale na twoich fotkach nie wygląda źle! Pozdrawiam serdecznie,zapraszam do mnie i Życzę miłej majówki! 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specyficzny wampirek z niego ale mój jest z serii z ciemniejszymi oczami i nie wygląda to jakoś bardzo źle :) mozna się przyzwyczaić.

      Usuń
  3. Obydwa konie są piękne. Valegro jest cudny, jednak Totilas... Są super.
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Val kiedyś miałam, niemniej to Tot bardziej do mnie przemawiał, chociaż obydwa coś w sobie mają ;)
    >Wreszcie jestem zalogowana na moim profilu nie tylko przez laptopa, cieszmy się i radujmy, wreszcie mogę na luzie komentować xD<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha umnie to kwestia braku czasu, muszę się wziąć za nadrabianie xD

      Usuń
  5. Gratuluję modeli, obydwa pragnę mieć *.* Ale chyba będę musiała poczekać aż zjawią się w innym malowaniu, bo mi musi trochę pieniędzy na jazdy zostać cx

    OdpowiedzUsuń