sobota, 3 grudnia 2016

❄Przyszła zima... ❄

Nie będę już nic mówić o moich nieobecnościach :') Posty będą dodawane dość rzadko bo czasu wolnego mam bardzo mało. Mam nadzieję, że chociaż raz na miesiąc/dwa uda mi się coś tu pokazać.
 Od ostatniego październikowego posta trochę się pozmieniało, figurki niedługo staną na nowych półkach, przybyły też kolejne koniska... Czy tylko ja tak mam, że zamiast realizować zakup modeli z ,,listy marzeń'' trafiają do mnie modele, których nigdy wcześniej nie planowałam? Natrafiłam na kilka ciekawych ofert i nie mogłam się powstrzymać...

Dziś skorzystałam z pięknej słonecznej pogody, zabrałam aparat i poszłam oglądać jazdę Sarci na jednej z nowych klaczy - Sapphire.


Kilka zdjęć z jazdy po górkach... W końcu mamy śnieżek ❄



Potem udałyśmy się do kilku koni przebywających na pastwisku...

A cóż to za kucyk na zdjęciu?

My Melody - pierwszy arab w stadninie! Zawsze marzyłam o tej rasie ale nie mogłam się zdecydować na konkretnego osobnika... Gdy zobaczyłam ogłoszenie o sprzedaży kasztanowatej klaczy o takim pięknym odcieniu maści i predyspozycjach do rajdów (ulubiona dyscyplina Anatolii) decyzja o kupnie podjęta została bardzo szybko. Melodia jest teraz głównym ,,obiektem'' wzdychań wśród odwiedzających naszą stadninę.


Ah... A Walentyna chyba zyskała nowego kolegę...
Banał bezskutecznie stara się jej zaimponować... 
Tylu dzikich galopów, baranków, dębaczy i wyrzutów z przednich i tylnych nóg jeszcze chyba nie widziała :P
Ten delikwent jest najnowszą zdobyczą :) Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na rasy orientalne ale ten marwarii ma w sobie coś przez co nie mogłam się oprzeć. Na pewno nie raz się jeszcze tu pojawi.




*Słabo widać ale on ma cudne jabłuszkaaaa*


~~~

Druga sprawa, akcesoria. Skupiam się na razie na sprzęcie dla moich koni i nowych zamówień nie przyjmuję. Mam już kilka do skończenia a potem zrobię sobie przerwę :)

Kilka gotowych rzeczy czeka na zdjęcia... Rząd skokowy dla Sapphire, stadko kantarków, halterki, dwie derki... 

A poniżej Totkowe ogłowie... Z pelhamem :p Munsztuk kiedyś też się kupi.



Dzierganki  będę wstawiać do nowej zakładki ----> Akcesoria.

~~~

Post tradycyjnie wyszedł bardzo chaotycznie, nic się ze sobą nie klei dlatego Gumisiowo zimowym akcentem go zakańczam :D














18 komentarzy:

  1. Fantastyczne akcesoria i wspaniałe konie :)
    Przesłodki ten kucyk <3
    Pozdrawiam :) Wolfik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *-* Widzę, że nie tylko ja sprawiłam sobie tego ślicznego marwariego. Sare Moniet też mam w planie kupić. Ogłowie Totka jest po prostu boskie! Mowiłam ci już kiedyś, że zazdroszczę ci talentu? Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Sarę polecam z całego serducha bo jest modelem godnym uwagi! Ja musiałam się szybko zmobilizować bo konisko ma zostać wycofane a żałowałabym gdybym nie skorzystała z okazji.

      Usuń
  3. Wzdech... Też chcę taki talent! Ostatnio kupiłam skórę i w chwili obecnej leży w torbie pod biurkiem i czeka, aż łaskawa pani Zuzanna raczy ją wyciągnąć i stworzyć choć coś w 1/100 przypominające te cuda. Bułek (kolejny wzdech). Skąd ty bierzesz kasę na to wszystko? Dwa tradki w ciągu chyba dwóch miesięcy! Poszalałaś w tym roku! U mnie pierwsze śniegi w piiiątek (?) spadły i jeszcze się trzymają. Dobijemy do tej setki na fb! Ja się niestety nie złożę, bo fb nie posiadam. Gratki zdobyczy! No i pytanie z odpowiedzią raczej oczywistą odpowiedzią, bo ile można. Wyzdrowiałaś? Pozdrawiam z serducha całego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonie talent tylko godziny spędzone przy biurku z beznadziejnym oświetleniem :P Na pewno znajdziesz mobilizację do dziergania i jeżeli poświęcisz temu dłuższą chwilkę to będzie dobry efekt. Co do moich konisk... Oj nie wiem jakim cudem ich tyle przybyło... Do kolejnej setki bardzo chciałabym dobić ale aktywność (moja oczywiście) i kreatywność tak spadła, że się nie dziwię, że mało osób zagląda. Postaram się wszystko poprawić, pożyjemy zobaczymy :) Czo do zdrowia to wszystko okaże się w tym tygodniu... Czuję się dobrze ale wszystko cza sprawdzić ostatecznie :)

      Usuń
  4. Sapphire jest cudowna <3
    Piękne zdjęcia jak i akcesoria ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafirka jeszcze jako custom - nic tylko zazdrościć! Jak zawsze podziwiam wszystkie własnoręcznie przez Ciebie zrobione rzeczy - szacun :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaach uwielbiam ten mold ^^ jeden z moich ulubionych modeli. Dziękuję bardzo mi miło :D

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia, dzierganki i koniska, nic tylko patrzeć!
    Zapraszam do mnie
    mylittleschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowych koników. Na tego marwari sama mam chrapkę od dłuższego czasu. Świetną masz kolekcję (już nie będę niżej pisać). I jak zawsze podziwiam sprzęt (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz enty podziwiam zdjęcia i nie mogę się napatrzeć

      Usuń
    2. No i Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  8. Twoje akcesoria są cudowne :) Po cichu Ci zazdroszczę tego CM, bo jest obłędny. Zdjęcia jak zawsze piękne ^^
    Pozdrawiam ~♥

    PS: Jeśli nie byłby to problem, to mogłabyś mi napisać na co kleisz (?) skórę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
    Merry Christmas and a Happy New Year!
    Joyeux Noël et Bonne Année!
    Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche spóźnione ale dziękuję i wzajemnie! 😀

      Usuń