sobota, 7 stycznia 2017

Witajcie w roku 2017!

Cześć wszystkim! Nadeszła pora na pierwszy w tym roku post na moim blogu :D
Na wstępie chcę powiedzieć, że nie wyrobiłam się znowu z żadnym ,,typowo świątecznym'' postem ale nie było nawet śniegu do zrobienia ładnych zdjęć... Wolny czas minął zbyt szybko... Od dwóch dni jednak w mojej okolicy jest sporo białego puchu i wywlokłam już kilka razy koniska na dwór ^^ Fot doczekał się wreszcie między innymi Feniks, Toto i dwa nowe koniska, które pokazywałam na stronce na FB...

Pierwszy rzut zdjęć terenowych to Anatolia na nowej, kasztanowatej kobyłce - Lipstic i Sonia na bohaterze posta poprzedniego - Bułku. Oba koniska mają na sobie nowe rzędy (jeden z nich już niedługo będzie szukał nowego domku ale o tym innym razem...) a dziewczyny dostały trochę nowych ciuszków :)



Podoba mi się ten jej rozluźniony galop :)


Potem poszłam na pastwisko do chłopaków zobaczyć jak się miewają

* Pańcia zabierz do stajni bo zizizizimno ;-; *


Feniksiu obrósł zimowym futrem i w mamucim stroju mróz mu nie straszny...

***
Totilas demonstrował na pastwisku swój majestatyczny kłus



Przed stajnię wyciągnęłyśmy też nowego kucyka walijskiego (folbluta breyer classics) - Kaspiana - ale nie chciał pozować :/

***

Wczoraj wybrałam lepszą porę dnia na zrobienie zdjęć bo z rana pięknie świeciło słońce.
Tym razem ganiałam za Trooperem, Flexim i Cortesem...


Trooper to jeden z moich ulubionych modeli ale wyjątkowo rzadko mi pozuje... Ciężko jest zrobić mu zdjęcie, na którym światło nie odbija się od jego ciemnej maści. Też macie takie problemy z karusami?

Ubóstwiam jego oczka... Mimo iż nie mają źrenic i innych detali a jedynie zaznaczone białko, widać w nich czarującą głębię :)


Flexi był bardzo zafascynowany białym, zimnym czymś i widać było, że ma radochę z zapadania się w wysokim śniegu :P


,,Chodź kolego, pobiegamy razem!" - bardzo lubię to zdjęcie. Podobają mi się takie kolory :)


***

Jednym z nowszych koni jest Vallegro SM :) okazał się bardzo przyjaznym maluchem ale nie jest pozbawiony wad... Cały jest dość chropowaty a kopytka ma bardzo drobne.

Skórzany kantarek na jego łebku jest z zamówienia.

Custom by DPS

***

W przyszły piątek wyjeżdżam w góry do Włoch na ferie i planuję tam przygotować bardziej zwięzły post dotyczący rzędów, które zrobiłam w ostatnim czasie :)

Pozdrawiam!








31 komentarzy:

  1. Super zdjęcia i rzędy <3. Ahh te problemy z karusami :')
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, przepiękne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem :)
    Czekam na kolejny post i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i rzędy klasycznie mega 😊💕 udanej zabawy we Włoszech!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia śliczne, a rzędy jak zwykle fenomenalne! Kiedy będziesz przyjmować zamówienia? Mój marwari nie ma swojego zestawu i Emma taka bez niczego ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamowień takich ,,oficjalnych przyjmować już nie będę, robię od czasu do czasu coś na wymianę :)

      Usuń
    2. Oh, dlaczego mi to robisz? Jestem naprawdę wielką miłośniczką twoich rzędów ;). Za co się wymieniasz?

      Usuń
    3. No to jak coś, to miałabym mojego źrebaka classics na wymianę. Jeśli by cię w ogóle interesował ;)

      Usuń
  5. Cudowny post, rewelacyjne zdjęcia i ten zimowy klimat na blogu, ach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne foty, akcesoria tym bardziej, jak zawsze z resztą :). Ja z karymi modelami mało kiedy wychodzę na foty, ale przyjemne to jakoś bardzo nie jet, fakt faktem. Do pyska Totkowi w tym zestawiku, a i derka jak widzę się przyjęła.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie dodałam, udanego wyjazdu :)

      Usuń
    2. Dziękuję! ^^ oj tak, dereczka jest bardzo często w użyciu :D

      Usuń
  7. Piękne akcesoria i zdjęcia ^^
    Pozdrawiam! ~♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Mam zamiar kupić Breyer'a jakiego polecasz?
    Pozdrawiam.
    http://cavalliopassione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele świetnych modeli w skali traditional, classics i stablemates... do wyboru różne rasy, maści, dyscypliny w jakich konie sportowe biorą udzia... wybór zależy głównie od osobistego gustu :) ale wszystkie koniska, ktore są w zakładce z moimi końmi mogę polecić ^^

      Usuń
  9. Bardzo fajne i klimatyczne zdjęcia, podobają mi się! :). Baw się dobrze we Włoszech tylko mi tam grzecznie.
    Buziaki :*
    https://oczymajagody.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne fotki <3
    Bardzo podoba mi się Kaspian :3 Robisz takie cudne akceoria, kantarki twojej roboty ? (Chodzi o ten od Troopera ?) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo ^^ Kaspian jest bardzo urokliwym koniskiem (bardzo mi przypomina kuca z którym pracowałam w wakacje a niestety przez okropny przypadek odszedł niedawno od nas...). Akcesoria są mojej roboty, łącznie z kantarkami :) zaraz do ciebie wpadnę

      Usuń
  11. Bardzo podoba mi się rząd Bułka,uwielbiam połączenie brązu i czerni w akcesoriach jeździeckich. Super ten kantarek dla troopera,ja właśnie zawsze boję się eksperymentować z kolorami,a widzę,że naprawdę warto je trochę pomieszać.:)Świetne zdjęcia szczególnie spodobał mi się portret Troopera (faktycznie jest coś przyciągającego w tym modelu). Miłego i udanego wyjazdu!
    Pozdrawiam!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah też na początku wolałam stonowane kolory... z czasem doszłam do wniosku, że jednak warto trochę zaszaleć z tymi barwami :D wrazie czego można wszystko naprawić a warto spróbować bo efekt może być ciekawy a dzierganie kolorowych rzeczy daje mnóstwo radosci :p dzięki! Trooper jest fajnym tajemniczym koniskiem z błyskiem w oczach ^^

      Usuń
  12. Fantastyczne rzędy :D
    Fajne zdjęcia :) Przynajmniej miałaś śnieg, bo u mnie to od razu został stratowany przez psy ale też niewiele go było :/
    Ja nawet lubię fotografować kare konie chociaż trzeba się postarać żeby zrobić im jakieś przyzwoite zdjęcie.
    Udanego wyjazdu :)
    Pozdrawiam
    Wolfik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam zapytać. Czy dziewczyny mają gumki na dłoniach? Żeby porządnie trzymały wodze?

      Usuń
    2. Dziękuję! Śnieg wyjątkowo ładny się zachował :D dziewczyny mają na rękach drucik, który trzyma wodze... mały szczegół a jak nerwów oszczędza... przy poprawianiu takich małych rzeczy szlag trafia bo zimno i wszystko sztywnieje :p

      Usuń
  13. Marwari i te jego piekne jabłuszka.
    Tak cudnie to uchwyciłaś !
    Pozostałe zdjęcia także niczego sobie.
    Kocham zimową scenerie,ale zimy już nie.
    Ktoś mi powie jak to jest ?
    Pozdrawiam !
    http://alwayssbeyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha powiem Ci, że zgadzam się z Tobą w 100%! Zimowa sceneria jest bardzo urokliwa ale temperatury panujące podczas tego pięknego okresu mnie totalnie nie przekonują... zima jest tylko po to by porobić ładne fotki, trochę pochasać po śniegu i nic więcej :p

      Usuń
  14. Śliczne. Śliczne, śliczne, śliczne!^^

    OdpowiedzUsuń