piątek, 29 lipca 2016

Rząd klasyczny w skali 1:32 - Stablemates...

Około miesiąca temu, na początku wakacji zaczęła się moja mini ,,mania'' na punkcie koników breyer w skali SM... Przybyło mi kilka(naście) maluchów ale w najbliższym czasie przyjedzie kolejne stadko, więc post o nich zrobię jak będzie już komplecik :)

Aby nie stały takie gołe to zamierzam zrobić kilka kantarków i derek... Jeden z koni jest już zaopatrzony w calutki rząd i chyba jak już go ubrałam to tak zostanie bo namęczyłam się przy zapinaniu wszystkich sprzączek :p


Ogólnie rzecz biorąc bardzo przyjemnie mi się robiło te akcesoria. Wiadomo, od czasu do czasu pojawiały się problemy (najczęściej ze sprzączkami bo pierwszy raz miałam do czynienia z tak cieniutkim drucikiem) ale udało się przebrnąć i całkiem podoba mi się efekt końcowy :)
* moje ostatnie poczynienia z tą skalą były ponad rok temu i wszystko pokazywałam w TYM poście...* 

~~~

Przechodząc do opisu...

Miniaturowy rząd klasyczny - siodło o profilu skokowym, ogłowie z nachrapnikiem polskim i dodatkowo zrobiony napierśnik.



Czarne siodło skokowe posiada regulowane strzemiona i przystuły z dziurkami, do których można dopiąć popręg (który trzeba dopracować bo sprzączki wyszły dość nietypowo...). Siodełko dodatkowo posiada kółeczka, do których możemy doczepić napierśnik.



Ogłowie posiada tylko regulowane podgardle. Nie chciałam się nad nim rozczulać bo i tak nigdy nie odpinam większości sprzączek a teraz jest gwarancja, że nic się nie zepsuje *a przynajmniej nie powinno... złośliwość rzeczy martwych*.



~~~

A tutaj kolejna zajawka... Znowu coś na trady ale w innym stylu :)

Takie widoczki miała wczoraj Sonia na Lucky'm ^^

Na dziś to tyle :)
Do napisania!

31 komentarzy:

  1. Ten mini zestawik wygląda świetnie! Podziwiam cię za taką precyzję i chęć zrobienia takich malutkich zestawikow :D Zestaw westernowy również wygląda super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz naprawdę niesamowicie estetyczne i realistyczne zestawy, myślę, że świetnie by się sprawdziły również dla osób, które biorą udział w pokazach modeli (USA, Niemcy, Wielka Brytania itp).
    Zestaw na SMki to prawdziwe mistrzostwo, takie malutkie to wszystko, a wygląda naprawdę jak prawdziwe. Podziwiam Cie, że wgl udało Ci się założyć to na model (ja mam często problemy nawet z rzędami Trad :)).
    A western - jeden z moich ulubionych rzędów wykonanych przez Ciebie, niesamowity!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ale nie przesadzajmy bo na pokazy to póki co się nie nadaje xD ale warto spróbować i sprawdzić czy znajdzie się jakiś ochotnik za granicą :)
      Pozdro!

      Usuń
  3. Niemieści się w głowie jakie ty cudowne siodła robisz! Jakim cudem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!!
    Na prawdę taka precyje wsystko jak prawdziwe <3
    Ślicznie wykonane na końcu piękne zdjęcia szczególnie te ostatnie
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle zestaw śliczny, nie mogę się doczekać aż przyjdzie ten zakupiony przeze mnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, paczka powinna dojść w poniedziałek :)
      Ps. Zakładaj tego bloga jak najszybciej :D
      Pozdro!

      Usuń
  6. Twój sprzęt jest niesamowity :o Te siodło, ogłowie, napierśnik, czaprak... No cudne! Z malutkimi sprzączkami, wszystko takie małe i cieniutkie. Naprawdę podziwiam cię, bo ten zestaw na SM super ci wyszedł.
    Będziesz robić sprzęt dla SM na zamówienie?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu, nawet nie wiecie jaką mi radość sprawiacie :D Na SM zamówienia jak najbardziej przyjmuję ale na rzeczy takie jak kantary, derki, pasy do lonżowania, może i ogłowia ale siodeł póki co nie będę robić bo zabierają bardzo dużo czasu i muszę poćwiczyć nad zapinaniem popręgu bo te sprzączki są za delikatne ;/

      Usuń
    2. Ok, to fajnie, mam nadzieję, że po jakimś czasie pracy i ćwiczeń uda ci się opanować robienie popręgu oraz zapinanie sprzączek i będziesz mogła robić całe zestawy na zamówienie :D
      Jeszcze pytanie - na LB i Trady robisz zestawy na zamówienie?

      Usuń
    3. Heh robię... ale też bez rzędów :/ są bardzo czasochłonne a ja mam ostatnio sporo wyjazdów.

      Usuń
  7. Kobieto taki progres w tak krótkim czasie,no poezja! Ja kocham twoje rzędy od zawsze i tak już zostanie. Zakochałam się w tym westernowym i jak do mnie nie trafi to się zabecze na śmierć! ^^ Do teraz nie mam pojęcia jak wykonalas ten na SM podziwiam i chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ja również podziwiam pani prace i jestem stałą klientką :D

      Usuń
  8. Chylę czoła przed Twoimi wyrobami. Są naprawdę fantastyczne! Że też udało Ci się zapiąć takie malutkie sprzączki... jestem naprawdę pod wrażeniem.
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zdobyć od Ciebie jakiś rząd :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te rzeczy na SM! Moja ukochana skala <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Rząd na malucha jest równie uroczy co sama figurka. Precyzja w każdym milimetrze - bardzo mi się podoba ten rząd, i jakbym umiała zrobić podobne, zapewne mój blog byłby w bardziej 'zatopiony' w Schleichach, niż w Breyerach:).
    Nie mogę doczekać się zajawki z Lilem, szykuje się coś mega!

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku jakie to małe a tak dokładnie wykonane
    zazdroszczę tak ogromnego talenetu. Bardzo ładna figurka
    Ile około czasu robisz taki jeden zestaw ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czas zabardzo się nie liczy bo nie o to w tym chodzi ale ten zestawik robiłam około 3 dni z przerwami na spanie i jedzenie xD

      Usuń
  12. Śliczny zestaw! Wygląda bardzo ładnie i profesjonalnie. :) Zestaw westernowy także bardzo ładny!
    Wpadniesz? http://konieschleichmojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw :) Nie mogę się na niego napatrzeć, jest taki dokładny,staranny, tyle detali i to na tak małą skalę :) Konik fajnie się w nim prezentuje :D
    Zazdroszczę talentu !
    Czekam na opis zestawu westowego :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) z tym małżeństwem namęczyłam się trochę ale chyba było warto bo mi również przypadł do gustu :D
      Zaraz do cb wpadnę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Wow podziw robisz takie piękne siodełka na tak malutkie konie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie PIĘKNE !!!!!!!!!!!! jeszcze nie widziałam ładniejszych <3 masz ogromny talent. Figurka w zestawie prezętuję się pięknie. Ostatnie zdjęcia bardzo ładne mają taki swój urok <3
    Podrawiami zapraszam do mnie https://navyschleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie kupujesz takie malutkie sprzączki?

    OdpowiedzUsuń