poniedziałek, 1 czerwca 2015

Coś jeszcze mniejszego...

Witajcie! Przyjechały do mnie ostatnio ze sklepu Monocerus koniki SM :) są boskie <3 zrobię o nich może kiedyś oddzielnego posta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oczywiście maluchy mają już nowe akcesoria :P
Zrobiłam trzy kantarki, derkę, siodło i ogłowie.
Troszkę się namęczyłam z popręgiem do siodła... Urwała się już sprzączka :(
Postaram się ją naprawić jak będę miała troszkę czasu.





Czerwony zestaw :)




Halter ze złotej muliny 




A o to siodełko :D nie jest idealne :P jedno z pierwszych na SM. Pozbawione regulacji strzemion i trzeciego puśliska do popręgu... Posiada za to kółeczka do zapięcia napierśnika, którego mam zamiar kiedyś dorobić :D







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
Oprócz SM od wczoraj gościmy nowego ogierka shire z hodowli Schleich :)  
Myślę, że za jakiś czas także zmieni maść ;D 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś jest Dzień Dziecka! Z tej oto okazji życzę Wam wszystkiego dobrego, wielu wspaniałych modeli, akcesoria, szczęścia oraz powodzenia w prowadzeniu bloga! :* 
Pozdrawiam serdecznie :)




16 komentarzy:

  1. Ładne akcesoria. Siodła się nie czepiam, bo sama bym nie zrobiła lepszego.
    Ten w czerwonym zestawie przecudny! I zestaw i konik :)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne siodło. ;D
    Reszta też fajna ;3
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane akcesoria, gratuluję cierpliwości przy tych maleństwach. ;) Mam jeszcze pytanie: Czy miałabyś czas na odpowiedź na LA , bo nominowałam Cię w poście z 30.05. Cieszyłabym się gdybyś znalazła chwilkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj muszę się uczyć na sprawdzian ale jutro na pewno będę mogła odpowiedzieć :D

      Usuń
    2. To bardzo mi miło z tego powodu ;)

      Usuń
  4. Ładne akcesoria, osobiście twierdzę, że na LB trudno się robi :) Ale mimo wszystko widać, że siodełko to gigant, takie jakby z LB,.... ;)
    Pozdrawiam B-)
    Zafira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siodełko na LB jest za małe :P w rzeczywistości nie jest takie duże... Na zdjęciach wyszło strasznie o.o

      Usuń
  5. Cudowne, bajeczne i śliczne te twoje dzieła! Dziewczyno! Ty masz talent! Ja ci to mówię:) Swoimi zdjęciami przekonałaś mnie do skali SM:) Szczerze wcześniej mi się nie podobała, a na twoich zdjęciach koniki SM są urocze!
    Pozdrawiam, mam nadzieję, że wpadniesz
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały :D te maluchy są naprawdę wspaniałe ^^ zaraz wpadam c:

      Usuń
  6. Rzeczy bardzo ładne, ale do siodła mam jedno maleńkie zastrzeżenie - jest za duże ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram się zrobić mniejsze :)

      Usuń
  7. O rany, ale to musi być maleńkie :O!
    Czerwony zestaw prześliczny ^^!
    Maluchy równie świetne, kiedyś na pewno do mnie zawita ta skala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony zestaw i siodło *.* Piękne!
    Cieszę się, że dojechały :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matulu, ja cię kiedyś okradnę dziewczyno *.* ten czerwony zestaw i biały komplet....szalejesz oj szalejesz....a ja zbieram szczękę z podłogi XD

    OdpowiedzUsuń