sobota, 30 maja 2015

Nowy set na Little Bits

Cześć wszystkim :D byłam dzisiaj z kucykami na festynie :D smerfy spisały się bardzo dobrze. Dzieci były szczęśliwe, że mogą po raz pierwszy dosiąść rumaka :D niestety nie mam zdjęć :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ale przejdźmy do rzeczy.
Dziś postanowiłam opisać nowe siodełko dla koniowatych typu Schleich/collecta.
Zdjęcia zostały zrobione na nowej ,,łące'' :D tło najlepszej jakości nie jest ale kolejne zamierzam wydrukowac na lepszym papierze :)



Siodło wykonane jest z beżowej i białej skórki. Posiada redukowane strzemiona i odpinany z dwóch stron popręg. W niektórych miejscach zrobiłam imitację szycia.




Ogłowie jest z białej skórki. Ma regulowane podgardle i nachrapnik. Naczółej zaplotłam z biało czerwonej włuczki :) 



Oczywiście czapraczek musi być pod kolor naczółka :P

Jeżeli macie co do jakiegoś zestawu pytania śmiało zadawajcie je w komentarzach :) 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Następny post będzie dotyczył nowych przybyszy ze sklepu Monocerus i... Niespodzianka :)

Papaśki :* wytrwajcie :D

15 komentarzy:

  1. ja mam pytanko :) jak robisz takie ładne poduszki podbicia? xd
    piękny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz... To są te pod siedziskiem? XP
      Wycinam prostokąt z zaokrąglonami końcami z jednej strony i podklejam to :D

      Usuń
    2. okej, spróbuję, mi takie ładne nie wychodzą xd

      Usuń
    3. Hah wierzę w ciebie dasz rade :D

      Usuń
  2. Bardzo ładny, chociaż coś ten naczółek do mnie nie przemawia...
    PS: zrobisz kiedyś tutorial jak zrobić te kółka z imitacją wędzidła??
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy kółeczko i koraliki ;D

      Usuń
    2. Aha. A gdzie takie koraliki kupić??? Bo ja znalazłam kilka sklepów z różnymi rzeczami (w necie rzecz jasna) no wiesz: filce, druty, karabińczyki, ogniwka itd. No i tam też są koraliki (no trzeba kiedyś wreszcie zrobić jakiś arabski zestaw) ale nie ma srebrnych ;_______;
      Pozdro

      Usuń
  3. Cudne, śliczne, przepiękne, bajeczne!( i polskie - kolorystyka hehe:'D) Też mam zamiar wziąć się do robienia sprzętu jeździeckiego tylko nie wiem z jakiego materiału i gdzie można go kupić robi się siodła i uzdy:)
    Pozdrowełki
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja wam pokażę (tb i Juliett :P) co prawda jeszcze tu nie kupowałam (Juliett też rozbieram torebki + mam z próbników z meblowego xd) ale szukając czegoś innego trafiłam :)
      http://juchcik.pl/

      Usuń
    2. Próbniki też muszę wypróbować XD dziadek dał mi też ostatnio stare portfele :P stronę zaraz sprawdzę :)

      Usuń
  4. Dziękuję :3 ja też nw gdzie można kupić skórkę :c rozbrajam stare torebki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, zwłaszcza takie bielutkie siodło bardzo mi się podoba ^^!Te poduszki kolanowe, podbicia i imitacja szycia...No po prostu miód, orzeszki :D!
    A jak to robisz, że siedzisko jest wygięte?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :D w siedzisku znajduje się puszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw i pasuje do tego modelu jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń