sobota, 6 czerwca 2015

Odpowiedzi do LA...

Witajcie! Niestety wczoraj nie wyrobiłam się z pisaniem posta :/ mam nadzieję, że dziś pojawi się jeszcze inny post, ponieważ zrobiłam wczoraj kilka nowych rzeczy... :P

Została nominowana do LA przez Greenhillstable :)
No więc...

1.Twoja ulubiona maść modeli koni...

• Hmmm... Kasztan, gniadosz, siwens... Różnie :D podoba mi się wiele maści ale taką naj będzie siwek :3

2.Wolisz zdjęcia modeli w plenerze , czy w domu ?

• W plenerze :3

3. Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu...

• Eeem nie wiem xd chyba telefon :D

4.Przyprawa której nienawidzisz...

• Nie wiem :)

5. Gdybyś raz skończyła z blogowaniem , wróciłabyś do tego ponownie?

• Nie mam w planach kończenia z tym ale myślę, że wróciłabym

6.Jaką firmę koni najbardziej lubisz i dlaczego ?

• Moją ulubioną firmą jest Breyer. Cenie ją za realistyczność tych modeli. Niestety ich cena... Nie pozwala mi na stworzenie dużej kolekcji :(

7.Jeździsz konno?

• Tak :)

8.Cecha , która Cię drażni w ludziach...

Zarozumiałość...

9.Jaki masz charakter?

Wredna, zła, nie miła, podła... Nw co jeszcze mogę wymienić... xd

10.Koń którego nigdy nie zapomnisz (czy w ogóle istnieje)

• Jest koń (w sumie to kuc), który na pewno zostanie mi bardzo długo w pamięci :)
Przesłodki, niewysoki Siwek z charakterkiem :) mam nadzieję, że los kiedyś pozwoli stać się właścicielką tego smerfa :D

O to on :)




Ja nominuję:

Malię z bloga 

http://deterrasomnia.blogspot.com/2015/06/rozdzia-xiv-candy.html?=1433506214988&m=1#c8800452516710188297

Aredhel
http://aredheltasartir.blogspot.com/?m=1

Karioleu
http://blubeberry.blogspot.com/2015/05/zapraszam-na-candy.html?m=1

Moje pytania to:

1. Ile obecnie posiadasz modeli w swojej kolekcji? 
2. Czy masz może jakieś mażenie związane z modelami koni?
3. Posiadasz AR lub drastic custom'a ?
4. Jaka figurkowa firma jest twoją ulubioną?
5. Jeździsz konno?
6. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
7. Czy planujesz jakieś zmiany na blogu?
8. Czy swoją przyszłość planujesz w jakiś sposób powiązać z końmi lub modelami?
9. Jaki jest twój ulubiony model?
10. Pamiętasz swój pierwszy model? Jaki to był?


Zapraszam każdego kto chciałby odpowiedzieć na pytanka :) będzie mi niezmiernie miło :)



























10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie , że odpowiedziałaś na te moje pytanka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że dopiero dzisiaj :( wypadło mi kilka rzeczy...

      Usuń
  2. Ja uwielbiam siwki, srokacze i siwojabłkowite ^^.Ale srokacze forever :D.
    Ty podła?Nie uwierzę :P.
    Dziękuję za nominację, ale już mi się nie chce odpowiadać xd.Ale zachowam na później :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha :D to jak będziesz miała chwilke czasu xd

      Usuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :)
    Ty wredna i podła?? Pfłooooo co się dzieje na tym świecie XD
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten siwek przypomniał mi konia (a raczej właśnie, niestety, kuca) mojego życia :'(
    Więc mentalnie wspieram cię w drodze do zostania jego właścicielką ;)
    Reszta odpowiedzi ciekawa, ale najbardziej doszła do mnie ta ostatnia :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam:
    http://prosinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń