niedziela, 19 czerwca 2016

Breyer Taditional - Cortes C...

Hejka!
Jak Wam mijają  ostatnie dni szkoły? Ja nadal nie wieżę, że zostało zaledwie 4 dni! :o Mam tyyyle planów wakacyjnych i jestem ciekawa czy uda mi się je zrealizować :)
Konie w naszej stadninie powoli przygotowują się mentalnie na przyjazd pierwszych dzieci na obozy... Pierwszy raz organizujemy coś takiego, więc będzie ciekawie. Mam nadzieję, że kopyciaki się dobrze spiszą w rolach nauczycieli i czas nam upłynie bardzo przyjemnie :)
Tydzień temu zagościł do nas kolejny koń- młody, kary ogier pełnej krwi angielskiej - Cortes. Zakochałam się w nim od razu! Piękne ciekawskie oczka, zgrabny pyszczek, dłuuuuugie nogi. *Ogółem, kolejny karus na półce :')*

Chłopak już się zaaklimatyzował i radośnie biega z resztą stada. Zdobył sympatię Szemira i Luckiego :)
Wczoraj Sonia zabrała go na krótką przejażdżkę po terenach ośrodka  ,,SS Saddlery''.

Anatolia także zabrała Contessę na spacerek dla towarzystwa Sonii ^^

Taaaki ciekawski c:






* Jak widać na powyższym obrazku, Cotes jest dość sporym tradkiem i lalka classics dziwnie się na nim prezentuje... będę musiała zainwestować w jakąś w skali trad...*






~~~

*Zasypię Was dziś tymi zdjęciami :') Przepraszam :o*

Na pastwisku Wanilia nie daje żyć chłopakom... energia się jej nigdy nie kończy, cały czas gania i gania :D Lucky jednak już się przyzwyczaił i powoli przestaje zwracać na nią uwagę. 








~~~

Mam do przedstawienia jeszcze jedną sprawę - nowy rząd dla Cortesa :)
Jest to ciemny model dlatego uznałam, że do pyska mu będzie w odznaczającym się, brązowym zestawie.



Siodło skokowe, strzemiona standardowo regulowane, popręg zapinany na dwie przystuły, trzecia dodatkowa.




Ogłowie angielskie, można dołączyć do niego skośnik, wszystko regulowane jak w prawdziwym.

Póki co zestawik zostanie u nie ale mam jeszcze jeden do pokazania Wam w następnej notce :)

Pozdrawiam!


~~~

Ps. Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? :D




18 komentarzy:

  1. Cortes jest cudowny. Gratuluję przystojniaka. Podziwiam Cię nie tylko za cudowne akcesoria, ale też za to, że masz cierpliwość usadzić te lalki na koniach. Ja z moją dostaję szału :p. Próbuję zabrać się do notki z jazdy to ona skutecznie wszystko komplikuje xd. A zapomniałabym- boskie zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :))
      Oj powiem szczerze, że mnie także wścieklizna bierze przy ustawianiu ich :') czasem mam takie długie przerwy w dodawaniu postów właśnie przez te lalki na które potem długo patrzeć nie mogę xD

      Usuń
  2. Gratuluję nowego rumaka, karusów nigdy za wiele. Oba zestawy - brązowy i czarny są cudne, ciągle nie mogę się napatrzeć na meksykankę i wypinacze *.*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko dobrze pójdzie to akcesoria dojadą do Ciebie jutro bądź w środę ^^ Mam nadzieję, że na żywo także będą się podobać :)

      Usuń
  3. Gratuluję, po twoich zdjęciach jestem przekonana, że musi do mnie trafić, jedynie zmienię mu maść bo cały kary koń u mnie? No way ^^
    Rząd jak zawsze boski, mnie urzekł ten na Val, ale wiem że nie do zdobycia,ale brązowy także świetny. Czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jaką maść wybierze pani dla niego :D czarny zestawik ma już nowych właścicieli ale niedługo pojawią się kolejne :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratki! Ja tez sie nad nim zastanawiałam, ale wybrałam jednak arabkę.
    Taak Sonia wyglada na nim na za małą, ale angliki to dosc duże wierzchowce.
    Rząd jest cudowny. Miód i orzeszki. Na sprzedaż? Chętnie bym kupiła :)
    Nowy wygląd bloga jak najbardziej na +.
    Pozdrawiam,
    Reya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) brązowy zestawik póki co zostanie u mnie ale może za jakiś czas zmienie zdanie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Cortes... Cortes, co tu dużo mówić? Jest to kolejny koń w którym się zakochałam po zobaczeniu zdjęć rzeczywistych. Zdjęcia z nim jak widzę bardzo udane, hehe, fotogieniko kuniko ;)
    Zestawik pikny, choć ja przyznam widzę go w czarnym+ białe dodatki, o ile koń jest maści karej to uwielbiam pingwiński styl :D No, pomijając fakt, że to skoczek, hehe.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Cortes jest naprawdę fotogeniczny, z każdej strony wygląda całkiem inaczej przez co zrobiłam tyle zdjęć :') a zestawik w tych kolorach też będzie czeba sprawić ^^

      Usuń
  6. Gratuluję Cortesa! Sama też jestem szczęśliwą posiadaczką takiego koniska :)
    Co do rzędu to znów jestem zachwycona. Jest świetny.
    Jeśli będą na sprzedaż to bardzo chętnie bym sobie taki sprawiła ^.^
    Wygląd bloga na wielki plus. Bardzo mi się podobają takie kolorki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nowego członka stada :)!
    Mi osobiście Cortes nie przypadł do gustu na zdjęciach promocyjnych,jednak Twoje zdjęcie ukazują piękno,dokładność Tego modelu i przekonałam się do niego prawie w stu procentach :).
    Masz rację ma takie ciekawskie spojrzenie,długie nogi,jest po prostu śliczny ♥.
    Vanilla widze,że nie daje spokoju chłopakom ;). Jeszcze co do rzędu dla Corstesa,jak zwykle jest wspaniały i ma wszystkie detale :).
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny <3 Ja osobiście chyba w Valegro zainwestuję c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Cortes to bez wątpienia piękny model ♥ Ciekawskie spojrzenie , kara maść i taki spokojny stęp - istne cudo *o* zdjęcia wyszły ślicznie- dziewczyny sobie pojeździły
    Rząd piękny - jak w sumie twój każdy bo robisz je naprawdę genialnie :D
    Cortes cudnie sie w nim prezentuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na opis GG ♥
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż tu dużo mówić- Cortes ideał. Mimo swojej jednolitej maści i tak prezentuje się szykownie,a poza tym bije od niego mnóstwo energii. Przypomina mi typowego konia w terenie- pysk/szyja wysoko uniesione,przyspieszony chód,podekscytowanie.W dwóch słowach ujmując-gratulacje modelu. Zestaw... pewnie czytasz to po raz kolejny,ale wyszedł bardzo udany. Niby taki skromny,ale i tak bardzo szykowny. Wygląd bloga jak najbardziej Ok,fajny nagłówek :3
    Pozdrawiam!
    greenhillstableproduction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cortes jest nieziemski, coraz bardziej mnie kusi <3 Tak samo zresztą Vanilla - na Twoich zdjęciach prezentuje się o wiele lepiej, niz na promo, chyba niedługo do mnie trafi :3
    Pozdrawiam Ikulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, jeszcze jedno. Wim, że sprzedajesz czasem wykonane przez ciebie akcesoria, a przyjmujesz może zamówienia? Bo z chęcią wzięłabym coś od ciebie w przyszłości ;-)

      Usuń
  12. Cortes jest pięęęękny (już to kiedyś chyba pisałam :p). Kurcze Valentine też jest świetna. Wszystkie modele mi się podobają! Co moi rodzice ze mną mają...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń