czwartek, 2 czerwca 2016

Breyer Traditional - Banks Vanilla...

Witajcie kochani! Dziś krótki pościk o kolejnej, nowej mieszkance mojej półki... Niektóre osoby śledzące fb domyślają się pewnie o kogo chodzi :)

Banks Vanilla - u nas zwana Wanilią :)


Klacz ukazana została w nieziemskiej pozie, która chwyta za oko. Trafiła na moją półkę głównie z tego powodu :)



Mała już pierwszego dnia pokazała różki i poganiała konie na pastwisku :) Zaraz, zaraz... ona wcale nie jest mała... Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kucami connemara i byłam naprawdę zaskoczona jej wielkością :o



~~~

Anatolia nawet wsiadła na chwilę :) Wanilka ma bardzo bujną grzywę, przez co nie może nosić ogłowia... Na szczęście dobrze reaguje na dosiad i jazda na halterze jest bezproblemowa.



~~~

Dodam jeszcze parę zdjęć nowego zestawu klasycznego na breyer traditional :)









Pozdrawiam!




26 komentarzy:

  1. Wow, śliczna jest *-* Ja pierwsza zgadłam hshs B)
    Rząd śliczny ^^
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Dziękuję ^^

      Usuń
    2. Cześć mam pytania
      1.czy robisz takie Zestawy na zamówienia albo do kupienia???
      2.czy powiesz jak zrobiłaś to ogłowie, siodło, czaprak i podkładkę??
      3.gdzie kupiłaś te wszystkie materiały??
      Pliss odpowiedz to ważne.!!!

      Usuń
  2. Jest naprawdę śliczna,teraz to już na pewno musi do nie kiedyś trafić. Na zestaw mam chrapkę od dawna i mam nadzieję, że zdołam nań niego uzbierać ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko wygląda *^* Mówię oczywiście o modelu xd Niestety najprawdopodobniej do mnie nie trafi bo w planach mam jeszcze model o wdzięcznej nazwie Cortes C oraz Rhapsody in Black ^w^ Gratuluję modelu i serdecznie Cię pozdrawiam,
    ~Ula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh mamy więc podobne gusta... Kolejnym modelem, którego zamówię (może za tydzień ^^) będzie właśnie Cortes :D wspaniały jest *u* Rhapsody też jest w planach ale późniejszych :)

      Usuń
    2. A ja mam pytanko, skąd te strzemionka? Z Rio Rondo? :3

      Rząd cudny. ^^

      Usuń
    3. Heh chciałabym :p te są z firmowego siodła Breyer traditional :)

      Usuń
  4. Gratuluje nowego wierzchowca w kolekcji :).
    Vanilla jest piękna i chwyta za oko,dynamiczna poza nadaje jej charakteru ;). Rzeczywiście do małych nie należy,jest spora jak na kuca ;).
    Cudowny zestaw *.*! Kanadyjczyk prezentuje sie w nim bajecznie,świetna robota! Pozdrawiam :).
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Klacz jest cudowna <3 ta śliczna poza
    po prostu ideał :) Ładne zdjęcia
    Robisz cudne rzędy masz talent ;)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia , oczywiście. Ale tak naprawdę zachwyciło mnie siodło. Jest boskie, gratulacje! Jakbyś tylko użyła lepszych materiałów, spokojnie mogłoby stać obok tych CK Tiny Tack. Tylko te materiały, może bardziej błyszcząca skóra? Aczkolwiek sam jego model totalnie mnie zaskoczył, wielkie brawa. Jest naprawdę świetne, jak wsadzisz je na AR będzie wyglądać mega realistycznie.
    Pozdrawiam i jeszcze raz gratulacje!
    Czekolada
    clairdale-ridge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nie mam możliwości zakupu lepszych materiałów :( marzy mi się od dawna fajna skórka bo ta jest bardzo błyszcząca... Niepogardzilabym też specjalnymi sprzączkami i innymi drobnymi elementami :) będę się rozglądać i może za jakiś czas uda się sprowadzić coś porządnego. W każdym razie bardzo dziękuję za miłe słowa :D

      Usuń
  7. Wow Vanilla jest cudna *-* zdjęcia śliczne wyszły, idealnie ukazują piękno tego modelu *^* widać że klacz ma sporo detali i jest świetnie zrobiona :) Gratuluję wspaniałego kopytnego :D
    Może kiedyś się na nią skuszę. Rzeczywiście spora jest jak na kuca
    Siodło jest boskie *.*
    Pozdrawiam!
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wanilka jest bardzo fajnie wyrzeźbiona ale przez siwą maść mięśnie, żyłki i zmarszczki są słabo widoczne :/ ale kobyłka jest godna polecenia :)

      Usuń
  8. To pierwsze foty, na których Vanilla mi się bardzo mocno podoba, mimo jej za wielkiego przodu ! Piękne ma piętno i wspaniale wyszła na fotach. Gratki koniska.
    Ale największe gratulacje wykonania fantastycznego rzędu !!! Brawo, brawo, braw o !
    Pozdrawiam
    www.dorotheahhh.blogspot.com
    www.modelkonia.blogspot.com
    www.dh-stable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa! Vanilla na żywo prezentuje się dużo lepiej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Konik cudowny, a zestaw... nieziemski! Na prawdę nie wiem jak go opisać. Jest idealny co do milimetra!
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Wanilii - bardzo ładny uroczy kucykowaty model. Zestaw Traditional zrobił na mnie spore wrażenie - zwłaszcza siodło - perfekcyjne, bardzo szczegółowe - jednym słowem mistrzowskie. Reszta akcesorii też bardzo mi się spodobała :))

    Zapraszam do mnie na bloga.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje siodła są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje fotki całkiem zmieniły moje zdanie o tym modelu ;) Może kiedyś do mnie dzięki Tobie zawita...
    Twoim rzędom przyglądam się już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że coraz bliżej do perfekcji! Gdyby tylko trochę lepsze były materiały to już mogłyby stać obok zagranicznych cudeniek. Jestem pod dużym wrażeniem!
    Mam nadzieję, że w wakacje będziesz miała czas na zamówienia, bo bardzo chętnie kupiłabym taki zestaw i kilka halterków.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam tego kucyka ^^ ma w sobie dużo uroku osobistego :) bardzo dziękuję za miłe słowa, niestety póki co nie mam możliwości zakupu lepszych materiałów :( mam nadzieję, że za niedługo uda się jednak w tej kwestii cuś skombinować... W wakacje raczej będę przyjmować zamówienia, jak coś pisz na maila :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Piękna klacz, na tych zdjęciach zdecydowanie bardziej do mnie przemawia ;) Anatolia świetnie na niej wygląda!
    Przepiękny zestaw, bardzo realistyczny! :) Mam jedno pytanie dot. skóry, z której wykonujesz mini-rzędy - zamawiasz je przez internet czy kupujesz stacjonarnie? ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) skórę mam od cioci, która robi torebki :p za jakiś czas jednak poszukam jakiejś lepszego rodzaju i myślę, że zamówię przez internet :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń