wtorek, 25 sierpnia 2015

To już rok! + kilka nowinek...


Witajcie! Długo mnie nie było i wiele rzeczy działo się pod moją nieobecność tutaj... Byłam przez tydzień u kuzynki w Gdańsku... Mieszka przy pięknym lasku z polaną... miałam ochotę porobić jakieś zdjęcia (no nawet pamiętałam o aparacie i modelach xd) ale okazało się, że robiłyśmy tyle czynności na raz aż czasu nam zabrakło ;_; 
Byłam tam razem z dwoma schleichami, collectą i Anatolią, która zabrała ze sobą Sato. Chłopak mieszkał na półce z mniejszymi kopytnymi co mu się zbyt nie podobało, więc... Już pierwszej nocy dał dyla! Co my się tam za nim naganiałyśmy to głowa mała... Na szczęście uciekinier zatrzymał się dwie łąki dalej przy polu z kukurydzą... bał się tam wejść... Po nocnej łapance wszystkie byłyśmy nieprzytomne przez cały dzień... ech...
Sato na resztę tygodnia został zamknięty w boksie z wyjściem na mały wybieg i już nie próbował uciekać. 
W tygodniu pojechałyśmy dwa razy nad morze ale tak wiało, że długo nie dało się zostać :( 
W środę i sobotę pojechałyśmy do pobliskiej stadniny Tabun... 
Tak jakoś zleciał tamten tydzień.
Wróciłam w niedzielę. 
  
(Dość nudy. Przejdźmy do ciekawszych rzeczy (:  )

Wczoraj był wielki dzień dla bloga... I urodziny ! Dziękuję, że jesteście z nami choć na początku nie było nikogo :) Mam nadzieję, że będziecie z nami do końca, którego mam nadzieję nie będzie :D
Aby podziękować Wam za czytanie moich głupot organizuję Candy.

Warunki wzięcia udziału:
1. Zaglądanie czasem na mojego bloga
2. Posiadanie bloga lub jakiejś strony związanej z figurkami koni bądź końmi pod inną postacią (rysunki, rzeźbiarstwo, ...)
3. Napisać pod tym postem w komentarzu, że bierzesz udział, jesteś z bloga ... 
4. Wstawić  na swojego bloga baner i napisać, że bierzesz udział w Candy na moim blogu 


O to baner :)

Zgłoszenia przyjmuję od dziś do 15 września, 16 września podam listę uczestników a następnie w ciągu kilku dni podam wyniki :)

Serdecznie zapraszam, nagroda jest niespodzianką :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprawa kolejna... Ostatnio naoglądałam się wielu filmów, w których występowały pięknę araby w kolorowych, bogatych uzdach, siodłach, napierśnikach. Tak mnie to oczarowało, że postanowiłam coś udziergać dla moich modeli. Pierwsza prezenterka nie wyszła mi zbyt dobrze. Miała za grube paski i za wielkie kółeczka. Łańcuszek nie pasował też kolorystycznie do kółeczek. 
Druga jest o wiele dokładniejsza i więcej pracy w nią włożyłam. Niestety nie nam araba w tej skali, więc jego rolę pełniła Walentyna :P




Jutro jedzie do nowej właścicielki. Będzie ją nosił ogier marwari - Maharaja :)

Kolejnym zestawem jest niebieska prenenterka i napierśnik stworzone na podstawie tej na Walentynie.
Pokarzę ją jednak jutro, ponieważ muszę zmykać...
No nic... Do jutra :)
Papaśki

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! Ale jeśli mogę, to proszę, żebyś losowała z kartek ;)
    A jak na losowe.pl to nie dawaj "1", bo... No chociaż i tak zapewne nie wygram, ale będę musiała przeżyć :-:
    Prezenterka bardzo ładna. Chciałabym zobaczyć taką na arabie c=
    Pozdro i zapraszam do mnie! 5gwiaazdek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że miałaś naprawdę fajne wakacje :) Gratulacje 1 urodzin bloga :) i szacun że dotrwałaś ;)
    Eee, co ty gadasz, wyszła Ci bardzo dobrze :) ( i podobnie jak Sandra chciałabym ją zobaczyć na arabie )
    Ciekawe jak wyszła Ci ta niebieska :) ( zapewne odkupiłabym ją, gdyby nie to że nie mam żadnego trada ;( )
    A! Prawie zapomniałam biorę udział w Candy baner wlępię jeszcze dziś :)
    Mój blog: maenteloe.blogspot.com ( wiem, wiem dziwna nazwa...)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udane wakacje;) Gratuluję 1 urodzin bloga!!! Sto lat! Sto lat!!!
    Prezenterka cudowna*-* Teraz tylko jeszcze poluj na jakiegoś sensownego arabka i twórz.Chętnie zobaczę kolejne cudne twory twoich rąk.;)
    Oczywiście biorę udział w Candy. (greenhillstable.bloog.pl) Popieram pomysł Sandry. Niech będą karteczki , bo ja też coś na tym LOSOWE nie mam szczęścia. Może masz jakiś magiczny papier? XD Banner dodam do wpisu dziś,lub jutro. Pozdrawiam w te ostatnie dni wakacji!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wakacje udane ^-^
    Gratuluję urodzin bloga :D
    Co do prezenterki, ładna, ładna ;3
    Oczywiście, do candy się zgłoszę ;')
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie coś napisałaś! Hurra! Zdjęcia prześliczne, czekam na next;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wyjazdy ^^. Mieszkać przy takim urokliwym lesie? Ahhh ^^.
    Gratulacje roczku :D! Życzę dalszej weny do pisania :). Jak to szybko leci ;).
    Oczywiście biorę udział, baner zaraz leci TU na pasek boczny :).
    Wow! Prześliczna prezenterka! Na marwarku musi wyglądać niesamowicie ^^.
    Czekam niecierpliwie na niebieską :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział! Mój blog to: stadninakonihipos.blogspot.com :) Prezenterka piękna :) Nie mogę się doczekać niebieskiego zestawu ^^ Tez jestem za karteczkowym pomysłem ;) Życzę ci jeszcze wielu wspaniałych lat na tym blogu :) Widzę że wakacje masz super :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział! Mimo że nie czytałam tego bloga zmieni się to. Mój blog jest w nazwie. Heh, zresztą byłaś tam. Pisałam na FB :P

    Pzdr! Napisze za dwa dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biore udzial, jestem ze Schleich Emci :) post z bannerem bedzie niebawem ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biore udzial, jestem ze Schleich Emci :) post z bannerem bedzie niebawem ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być blog o grze o koniach? Jeśli tak, to biorę udział :)

    http://ssoveronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też biorę udział :)
    http://lilisstable.blogspot.com/2015/08/moje-candy-i-nie-tylko-moje.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział http://zeschleichamiprzezzycie.blogspot.com/
    A co do prezenterek to piękne

    OdpowiedzUsuń