czwartek, 31 stycznia 2019

Pierwszy skończony rząd w 2019...

Hejka! Dzisiaj trochę o pierwszym rzędzie skokowym, który skończyłam na początku tego miesiąca. Zestaw znalazł nowego właściciela w Kanadzie a w zamian do mnie trafił jeden z moich najbardziej wyczekiwanych modeli :D Konik ten już stoi na półeczce ale o nim (i kilku innych modelach) będzie kolejny post.

Rząd ten składa się z siodła skokowego, ogłowia z nachrapnikiem meksykańskim, profilowanego czapraka z futerkiem i ochraniaczy. Cieszę się, że w końcu dałam radę wykorzystać pelham zalegający w biurku, a efekt bardzo mnie zadowolił :D Dużo tych meksykanek już zrobiłam ale z pewnością pojawi się ich jeszcze więcej! Siodło wzbogacone zostało o ozdobne tylne klocki na tybince dużej. Było to pierwsze podejście do tego elementu i w przyszłości - po zakupie odpowiednich narzędzi - postaram się o bardziej skomplikowane warianty.



~~~

Do zestawu zrobiłam również dłuższy popręg i inne ogłowie z nachrapnikiem hanowerskim aby pasowało na większe modele.



Niewiele zdjęć na śniegu udało mi się zrobić do tej pory głownie z powodu nagromadzenia szkolnych spraw bądź nie współpracującej pogody podczas czasu wolnego :( Na szczęście za tydzień zaczną się tutaj ferie i liczę, że uda się zrobić coś fajnego...

Na dziś to tyle, trzeba wracać do nauki!
Pozdrawiam, do napisania ^^




6 komentarzy:

  1. Piękne rzędy, kiedy patrzę na jakieś siodło czy ogłowie to myślę sobie, jak Pani to robi?! Piękne są i siodełka i ogłowia i wszystko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boże, zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda po prostu. Jak widzę takie rzędy, to jeszcze bardziej chce ćwiczyć robienie akcesoriów, aby kiedyś osiągnąć taki poziom

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rząd!
    Od dawna inspiruję się Twoimi pracami, a dopiero teraz piszę komentarz... Więc powiem szczerze, że każde siodło, każda derka wychodzi Ci naprawdę świetnie. Widać, że masz doświadczenie w robieniu tych akcesorii i udowadniasz, że warto robić ich dużo,bo to zbliża do perfekcji
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń