piątek, 19 października 2018

Caramelo i rząd do Western Pleasure...

Cześć! Dzisiaj kilka słów o moim pierwszym modelu firmy Peter Stone oraz westernowym rzędzie zrobionym specjalnie dla niego na początku wakacji.

Model ten nosi nazwę Shynoah Palomino Appaloosa Blanket, który ukazany jest na moldzie ogiera Ideal Stock Horse. Firma ta oferuje kilka wariantów tego moldu, mój akurat posiada krótką grzywę i długi ogon ale dostępne są również modele z długą grzywą, krótkim ogonem oraz klacze czy wałachy. Caramelo udało mi się kupić na jednej z aukcji na eBay'u za pośrednictwem sklepu Amerykanos (forlessthanever.com) za całkiem przyzwoitą cenę.

Caramelo z rzędem i cudownym stojakiem na siodło z Monocerusa ♡
Model ten wyprodukowany został w 2000 roku,  więc ma już swoje lata (mój rocznik, staruszek haha) w limitowanym nakładzie. Wydaje mi się, że mój egzemplarz ma bardziej kremowy odcień grzywy i ogona niż model na zdjęciu promocyjnym na oryginalnym kartoniku, w którym przyjechał konik czy fotach tego modelu jakie oglądałam w internecie. Na szczęście nie przeszkadza to zbytnio a dodaje oryginalności temu egzemplarzowi :D

Caramelo w pełnej okazałości! 



Model mogę z całego serducha polecić! Idealnie spisuje się jako koń do robienia sprzętu dzięki temu, że jest tack friendly oraz wygląda zjawiskowo na zdjęciach oraz w scenkach. Mimo często wysokich cen i trudnej dostępności warto przeszukać tonę ofert a może akurat trafi się okazja z modelem w ładnym malowaniu ^^




~~~

Na koniec, Caramelo ze swoimi wygranymi rozetami na Sarmackim LS w kategoriach Tack oraz Performance razem z pancią Taylor :)




Pozdrawiam!


10 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Wyczekiwałam posta już od... nie wiem kiedy😄 Gratuluję wygranych i pięknego konisia. Rzędy też śliczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny model, no i imię dopasowane perfekcyjnie.
    Jestem pod wrażeniem rzędu, jak zazwyczaj podziwianie zdjęć ukradnie mi kilka minut życia. Dzięki ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na żywo jeszcze piękniejszy ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poleci mi Pani jakiegoś Classica? Takiego łatwo dostępnego. Nie wiem którego wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu opisywałam kilka classiców, które miałam/mam w kolekcji. Były to między innymi ogier morgan, galopujący jelenio-srokaty pinto, koń roku 2016 Harper, klacz że źrebakiem appaloosa i kilka innych. Była też klacz arabska collecta deluxe bo ona również zalicza sie do skali 1:12. Z nowszych modeli raczej nic nie polecę bo nie zbieram już tej skali 😅

      Usuń
    2. Zastanawiałam się na Collectą Deluxe i nie wiem czy kupić czy nie. Chciałam kupić Harper ale za późno się zdecydowałam😣 Po zadaniu pytania ciągle przeglądałam zdjęcia Classiców i chyba wybrałam tego jedynego. Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam!

      Usuń
    3. Ja sama posiadam Ogiera Półkrwi CollectA Deluxe i serdecznie polecam. Piękny model, ładne firmowe malowanie i cudownie wyrzeźbiony mold 💞
      Za taką cenę naprawdę warto 😀

      Usuń
  5. Cudowne!!! Zwłaszcza podoba mi się to ogłowie, ma tyle detali... ale siodło również jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń