piątek, 24 sierpnia 2018

Czwarte urodziny bloga!

Przez ten rok nie byłam zbyt aktywna, postów opublikowałam naprawdę mało... Przyczyniło się do tego kilka czynników, między innymi sporo zamówień oraz szkoła. Przykro mi trochę z powodu zaniedbania bloga i chciałabym jeszcze do tego wrócić bo mam o czym pisać ale wydaje mi się, że przez kilka kolejnych miesięcy nadal będzie to niemożliwe :( Mam do nadrobienia sporo zaległości dlatego może uda się od czasu do czasu coś tu skrobnąć.

Ale wystarczy tych smętów, ten rok uważam za bardzo owocny w rzędy jak i nowe modele! Do mojej kolekcji trafiło kilka wymarzonych modeli takich jak pierwszy Peter Stone, Liski (o których był poprzedni post), Imperador, customy na moldzie Strapless czy najnowsze zdobycze - SJustadream i Sucesion z maluszkiem!

Catwalk aka Kitty - drastic custom Strapless wykonany przez @trailhorse_repaints z IG

Udało mi się zrealizować kilka zamówień i własnych projektów. Wszystko pojawiało się na Facebooku i IG, tutaj chciałabym tylko krótko streścić kilka prac :D

Zdjęcia tego rzędu nie doczekały się jeszcze obróbki :')

Toby w rzędzie skokowym z zamówienia
Kolejny rząd skokowy z zamówienia
Rząd barokowy - mój zrealizowany projekt NaMoTaMo <3
A ten rzędzik akurat nie był jeszcze pokazywany! Skończyłam go kilka dni przed LS i w związku z tym, że musiałam skończyć jeszcze kilka innych rzeczy na Sarmacki, nie załapał się na foty. Zrobiony został dla pięknej Affinity :)
Oh... Czy to jest następny rząd skokowy? Miał zostać u mnie ale tylko by się marnował dlatego znalazł właścicielkę w US, która wykorzysta go do swoich scenek Performance! <3 A wspaniały siwy konik otrzymał nowe życie dzięki niezastąpionej Magdzie - TBH&WP
No i jeszcze jeden rząd skokowy aleeee tym razem do Crossu! Sunshine również pomalowana przez Magdę :>
 
A to chyba mój ulubiony tegoroczny rząd... W stylu Western Pleasure, z pięknymi srebrnymi zdobieniami. Zestaw ten był ze mną na Sarmackim LS, zdobył dwa Championy i dwa Vice-Overalle!


W trakcie pracy jest jeszcze kilka rzędów z zamówień ale powoli zbliżam się ku zamknięciu tego tematu :P W planach mam może ze dwa zamówienia do zrobienia podczas grudniowej przerwy świątecznej ale teraz będę musiała skupić się na przygotowaniach do matury. Zamówień raczej otwierać już nie będę ale w maju/czerwcu zapewne będę chętna na wymianki za modele z wishlisty, którą muszę zaktualizować.

Czekam też na skończenie kilku customów (awww wymarzony Harley, Lipstic i Fair Lady będą mieli nowe skórki!) i innych modeli do dołączenia do kolekcji i zabiorę się za post o moich konikach (a jest jeszcze sporo niepokazanych nowości w skali trad i nie tylko) :D

Co jeszcze mogłabym napisać? Dziękuję wszystkim osóbkom, które mimo braku nowych postów zaglądały na mojego bloga i komentowały starsze wpisy. Jest mi niezmiernie miło, że są jeszcze ludki, które chciałyby czasem poczytać moje bazgrołki i pooglądać foty koników oraz sprzętu! 💓

Do napisania w takim razie, może zdążę jeszcze coś tu wstawić przed końcem wakacji... No właśnie... Wykorzystajcie te ostatnie słoneczne chwile jak najlepiej, ja zaraz będę zmykać do Sisi, pobyć trochę wśród żywych konisk :D

Pozdrawiam!














7 komentarzy:

  1. To chciałam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji 4 rocznicy bloga :)
    Mam nadzieję, że stukną jeszcze przynajmniej kolejne 4 lata.
    Pozdrawiam!

    lyeshan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już życzyłam na FB, ale życzę jeszcze raz - wytrwałości w tym co robisz, żebyś znalazła czas na majsterkowanie, bo Twoje rzędy z każdym jedną są coraz piękniejsze. No i życzę spełnienia marzeń modelarskich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, rozwijaj się dalej, twórz coraz lepsze akcesoria, nie poddawaj się i bądź nadal taka jaka jesteś (tylko pisz więcej postów! XD)
    Pozdrawiam, Wierna Czytelniczka Nie Pisząc Komentarzy czyli Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, żyjesz! :-D Cieszę się, że znalazłaś czas na napisanie posta. Gratuluję nowych konisk i talentu w tworzeniu rzędów, jak zwykle zbieram szczękę (tfu, żuchwę!) z podłogi. No i wszystkiego najlepszego :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny custom (zazdroszczę) i piękne rzędy😊

    OdpowiedzUsuń