niedziela, 19 lutego 2017

Rzędy Little Bits - trzy różne dyscypliny...

Hejka! Dzisiaj przychodzę z nowymi rzędami :) ostatnie dni były dla mnie bardzo pracowite i ,,zaowocowały'' w nowe akcesoria... Udało się skończyć zaległe zamówienia i wszystko w tym tygodniu pojedzie do nowych domków.

~~~

Zaczynajmy!

Pierwszy zestaw składa się z siodła o profilu skokowym, ogłowia z nachrapnikiem polskim i czapraczka z lamówką :) Zrobiony jest z czarnej skórki i pasuje na modele koni w skali Little Bits czyli między innymi schleich i collectA.


Ogłowie można regulować, ruchome są paski policzkowe, nachrapnik i podgardle.


W siodle można regulować długość strzemion i zapinać popręg na sprzączki z obu stron :)


Popręg jest z fartuchem i posiada ,,kółeczko'' do przypięcia patentu ( np. wytoku czy napierśnika).

Bardzo polubiłam ten zestawik i przyznaję, że ciężko będzie mi się z nim rozstać :D

~~~

Drugim zestawem jest rząd ujeżdżeniowy :)


Ogłowie ma pogrubiony naczółek i nachrapnik. Posiada regulację na nachrapniku, paskach policzkowych i podgardlu :)


~~~

Kolejny zestaw jest ,,eksperymentem'' rzędu rajdowego... Czyli siodło bezterlicowe i pleciony bosal :D Pierwszy raz w to się bawiłam i przyznaję, że całkiem mi się to spodobało.


Do siodła miały być też dopinane sakwy ale niestety przegrałam walkę z igłą i skórą...

~~~

Oprócz powyższych zestawików udało mi się zrobić również oddzielne ogłowie z nachrapnikiem meksykańskim w skali LB. Razem z kilkoma innymi drobnymi rzeczami pojedzie na wymianę za pewnego schleichowego wycofańca do Niemiec! Pochwalę się, co mi tam! xD Bardzo się cieszę bo to moja pierwsza zagraniczna wymianka i mam nadzieję, że wszystko się uda :D


Na dole jeszcze kilka kantarków z zamówień - dwa LB i dwa SM :)

 
~~~

Mam zaczęte jeszcze kilka akcesoriów ale o nich postaram się w miarę na bieżąco informować na FB... Przyjedzie kilka nowych koników i nimi też niedługo się pochwalę :)
Żeby post był standardowo chaotyczny dodam tylko, że w mojej w okolicy stopniał cały śnieg, pojawiło się błoto, jest ślisko, szaro i brzydko... wiosno przybywaj bo chciałabym porobić na dworze zdjęcia a tu się z domu wyjść nie da :c

Pozdrawiam cieplutko! 




31 komentarzy:

  1. Akcesoria jak zawsze wspaniałe! Nie dziwię się, że nawet do Niemiec pojadą ❤. Jak nauczyłaś siebie robić, skąd masz tyle cierpliwości? Pozdrawiam i zapraszam do mnie ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Tradycyjnie Twoje akcesoria są świetne :D Zazdroszczę Ci tych równiutkich paseczków, u mnie to wychodzą fale Dunaju.
    Jeszcze raz mówię bo napatrzeć się nie mogę - ty to masz talent! Zazdroszczę nowym właścicielom takich rzędów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ale nie jest to dla mnie talentem... z tym trzeba się urodzić a jak ja patrzę na moje pierwsze poczynania z ,,akcesoriami,, to za głowę się łapię :') ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć i będzie dobrze!

      Usuń
  3. Kusisz - dont du dys. Nie powiem, że są fenomenalne, bo sama dobrze o tym wiesz. Nic mi nie pozostaje, tylko czekać na mój Classicsowy rząd :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha postaram się szybko uwinąć z rzędem abyś nie musiał długo czekać ^^

      Usuń
  4. Perfect jak zawsze. Nie mogę oderwać wzroku.
    Mam do Ciebie pytanie, które zadawane było miliardy razy: gdzie kupujesz skórę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Skórę pozyskuję z wszelkiego rodzaju kurtek od babć, cioć i znajomych :') muszę w końcu zaopatrzyć się w coś porządniejszego.

      Usuń
  5. Cudaa też chcę taki rząd na Little Bits :-(
    Pzyjmujesz zamówienia ?
    Uwielbiam czytać twoje posty <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Fajnie, że moje posty ci się podobają :D zamówień nie przyjmuję, może w kwietniu/maju ;)

      Usuń
  6. Wow, śliczne podziwiam cię za talent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite cudeńka! Siodła i uzdę wyglądają jak prawdziwe, pomimo tak małej skali! Wielkie brawa, podziwiam cię za cierpliwość i talent. Oby więcej wymian zagranicznych, może kiedyś będziesz robiła rzędy i sprzedawała w całej Europie? Według mnie już naprawdę brakuje niewiele. A właściwie, to nawet nic. Jest pod naprawdę ogromnym wrażeniem, mam nadzieję, że kiedy zaczniesz robić znowu na zamówienie to uda mi się załapać na rząd trad :D Mam też pytanie, jak wycinasz tak maleńkie sprzączki? Dokładniej chodzi mi o to, czy używasz kombinerek, a jeśli jak to jakich? Bo moje ledwo przy sprzączkach na LB dają radę i to tych większych.
    Pozdrawiam serdecznie!
    clairdale-ridge.blogspot.com
    Czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, staram się z każdy kolejny rząd choć trochę poprawić, spróbować czegoś nowego i sprawia mi to dużo radochy :D kombinerek używam jak najbardziej, dą one dość małe i mają wąski ,,dziubek,, :p

      Usuń
  8. Piękności! Oprócz mego ujeżdżeniowca szczególnie wpadł mi w oko zestaw west :>
    Gratki cudownych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  9. O.o U Ciebe nawet Schleich'e ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super!!!!Bardzo ładnie wykonane!!!! Ja tak nie umiem ;)
    Pozdrawiam i zapaszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg! Robisz GENIALNE akcesoria! ❤
    Zazdroszczę talentu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie pomyślałam, że może poszukałabyś jakiejś bardziej gładkiej skóry, bo niestety te ,,wzorki" odbierają sprzętom realistyczniści :c Osobiście polecam skórę z butów (;

    OdpowiedzUsuń
  13. A czemu będziesz musiała się z nim dostać zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam miało być czemu będziesz musiała się z nim rostać pozdrawiam i zazdroszcze talentu

    OdpowiedzUsuń
  15. A i skąd bierzesz te zapięcia na kantarach

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie sprzedasz mi ten pierwszy zestaw plis

    OdpowiedzUsuń
  17. na Facebooku lub na Messenger nazywam się Zosia zielonka i zdiencie dziewczyna w psich uszach proszę odpisz mi

    OdpowiedzUsuń
  18. Robisz bardzo ładne siodła ��

    OdpowiedzUsuń
  19. czy masz na sprzedaż siodła

    OdpowiedzUsuń