niedziela, 17 kwietnia 2016

Minionkowy zawrót głowy...

Też macie coś takiego, że gdy zrobicie sobie dłuższą przerwę od czegoś to jest Wam potem ciężko do tego wrócić?
Nie miałam ostatnio nic ciekawego do wstawienia ani tu ani na fb, a nie chciałam robić nic na siłę.
Teraz mówię, że wracam i notki powinny być co najmniej raz w tygodniu :)

Przez czas mojej nieobecności pojawiły się u mnie na półce trzy nowe modele: klaczka camargue i dwa konie na customy (folblut i zmasakrowana anglo-arabka schleich). O dwóch ostatnich koniach post pojawi się dopiero jak będą po przeróbce.
Dziś jednak postanowiłam wyprowadzić rodzinkę koni camargue.  Cały dzień lało i nie miałam jak zrobić zdjęć ale jak wyszłam wieczorem zobaczyłam taką ,,śliczną kałużę'', która według mnie świetnie pasuje do tych koni :)


                         

Zrobiłam też kilka nowych akcesoriów... Dziś tylko część nowości, reszta w następnym poście.

Moje pierwsze hackamore na skalę LB





I minionkowe derki! Ten materiał jest taki uroczy :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziś tylko tyle, ponieważ trzeba iść się wyspać na jutrzejsze testy gimnazjalne ;) życzę powodzenia wszystkim piszącym!

Pozdrawiam!







16 komentarzy:

  1. Te minionki bardzo pasują do taranta^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia *-*. Derki w minionki bardzo fajne, ale moją uwagę przykuwa hackamore. Jest świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pikne zdjęcia!
    Co do derek w minionki - nawet ładne, ale spodziewałam się czegoś innego :P Wolę batmana xD Zrobisz taką na tradki?? (że z tymi minionkami)
    Hackamore najbardziej przykuło moją uwagę *.*
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sesja! Modele wyglądają jak żywe - cudowne ujęcia.
    Co do derek - zazdroszczę Ci niemiłosiernie tych materiałów (Minionki i Batman), cóż u mnie niestety takich nie ma. Muszę zadowolić się podstawowymi kolorami filców z Empika.

    Zapraszam do DM na nową notkę ;)

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz te wszystkie wędzidła, zapięcia do derek itp.?

    Śliczne zdjęcia 👍🏿

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja,nawet w deszczową pogodę zdjęcia wyszły olśniewająco :)! I zgadzam się z Tobą w 100% takie klimaty są wręcz stworzone dla koni camargue :).
    Nowe akcesoria piękne,jak zawsze. Najbardziej urzekły mnie fantastyczne derki z Minionkami.Genialny pomysł :D! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :D Są bardzo realistyczne :)
    Cudny sprzęt, szczególnie te derki, urocze są :D
    Powodzenia na testach, mnie to czeka dopiero za rok ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dokładnie ten sam problem - zapuściłam się i potwornie trudno mi teraz wrócić. Ale mam nadzieję, że obie w końcu osiągniemy sukces
    Swietne akcesoria - dereczki są przesłodkie,wszystko bardzo estetyczne. Cud miód :*
    Zdjęcia też pierwsza klasa!

    Zapraszam do mnie - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia :)
    Hackamore bardzo szczegółowe, bardzo fajnie komponuje się z koniem i jeźdżcem *.*
    a minionkowe derki są urocze :D
    skusiłabym się na taką heh ^^
    Pozdrawiam !
    -Roxy

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia mają swój klimat. :3
    Hackamore obłędnie wyszło. Derki też. Awww Minionki...
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobisz tutorial jak zrobić sprzączki i inne rzeczy z drutu dla Schleich? Pllliiissss!!! Zapraszam: konskateoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń