czwartek, 11 lutego 2016

Chwilowa przerwa...

Hejka!
Znów niespodziewanie zniknęłam na jakiś czas. Moja nieobecność spowodowana była brakiem internetu... tsaaa... tak to jest jak się ogląda anime a jest limit. Ale już jest na szczęście nowy i mogę pisać :)

Jutro wyjeżdżam na tydzień do Włoch, na narty <3 w końcu będzie można odsapnąć od szkoły. Zabieram ze sobą figurki, więc spróbuję nadrobić wpisy z kilkoma końmi, których nie pokazywałam na blogu. Jedną nowość przedstawię Wam teraz :)





Ogier mustang schleich <3 Więcej zdjęć i opis dodam niedługo ;) 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Nareszcie post! <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Miłego pobytu we Włoszech! :)
    Pozdrawiam
    Shadow

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny konik!
    Zapraszam do mnie:
    swiatkonischleich.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęskniłam za Tobą! W końcu jesteś. Miłego pobytu we Włoszech oczywiście.
    Zdjęcia jak zawsze piękne, jeszcze raz miłego odpoczynku życzę! :).
    W międzyczasie zapraszam również do mnie:
    abouthorses5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego odpoczynku życzę :) Świetnie wygląda ten komplet i ta figurka, nie mogę się doczekać aż wpadnie w moje łapki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjątka megaa realistyczne! :) Zapraszam do mnie: stajnianadzikimzachodzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że odpoczniesz :) Twoje wyroby są coraz to piękniejsze! Nie mogę wyjść z podziwu :D Zadro mustanga, piękny koń :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń