sobota, 16 maja 2015

Tak bajecznie...

Hejka :) czemu tak mało osób dotarło do ostatniego posta... No trudno... Będę mogła liczyć na Was następnym razem? :) obiecuje, że się poprawie.
-----------------------------------------------------------------------
Wczoraj porobiłam kilka fotek jak zachodzilo słońce :) nie wiem za bardzo o czym pisać, nie mam weny na żadne opowiadanie :( grrrr wybaczcie mi...
Jak bym miała dziś coś opisać to wyszło by ,,masło maślane,, więc nie zaczynam...
Dobrze... No to na koniec bezsensownego posta pozostawię Was z wczorajszymi zdjęciami...
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, kocham zachody słońca:) Zazdroszczę tradów, w szczególności lil'ricky rockera♥️Kanarki śliczne, cudnie prezętują się na modelach, sama robiłaś?? Miły bloczek będę tu czasem wpadać:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mojemodelekoni.blogspot.com/
    Prim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kantarki robiłam sama :)
      Zapraszam wpadaj częściej :D

      Usuń
  2. Bardzo klimatycznie ^^.Uwielbiam foty w zachodzie słońca!
    Swoją drogą - ale ustawienie Sato!Nie wpadłabym, a efekt świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia , takie melancholijne... Sato wygląda bardzo realistycznie w tej pozie mimo,że jest "biegaczem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tych dwóch modeli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia *0* Zazdroszczę Sato ☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia *0* Zazdroszczę Sato ☆

    OdpowiedzUsuń