poniedziałek, 18 maja 2015

Kolejne akcesoria...

Cześć wszystkim! Dzisiaj stworzyłam kilka nowych rzeczy... Kantar, uwiąz i owijki w kolorze czarnym i białym... Idealnie pasują na Rocky'ego :) robię jeszcze czaprak do tego zestawu ale nie wiem czy dam rade :/ trzymajcie za mnie kciuki :P

Kolejną rzeczą jeeeest... Złote ogłowie dla Damarisa (Mistral Hojrisa) ale o tym chyba zrobię kolejny wpis...

Pokażę Wam też wspomniane ostatnio siodło w skali classic i zestaw westernowy, który już niedługo jedzie do nowej właścicielki :) wstawię tylko fotki, ponieważ nie mam pomysłu co o nich pisać...
Dzisiaj zdjęcie też nie będą podpisane, ponieważ robię wszystko przez telefon.

A na końcu... Koniki te pojadą jeszcze w tym tygodniu do malowania :) nie mogę się doczekać moich pierwszych (porządnych) customów :3 o jejku :D każdy ma już zaplanowaną maść :)
Co to za koniki? Zgadujcie :) podpowiedź...
-Wycofany wałach schleich
-dwie inne chyba wycofane klaczki schleich
-wałach collecta
I.....
Klacz breyer :)
Pozdrawiam :D

16 komentarzy:

  1. Ale fajne akcesoria! Hm, sama chyba pomyślę, żeby coś kupić u Ciebie... O ile można.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zapraszam :)
      Możesz napisać do mnie na e-mail: juliaprzedpelskalf@interia.pl

      Usuń
  2. Czekam niecierpliwie na customy :D!
    Fajny ten zebrzasty uwiąz i kantar ;D.Zrobisz kiedyś tutorial na owijki?
    Siodełka prześliczne, bardzo realistyczne!I ten popręg *-*!
    Czaprak bardzo mi się podoba, pomysłowy wzór :).
    Skąd ty wzięłaś takie kółeczka z kuleczką, jak prawdziwe wędzidło :O?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D kółeczka i kuleczki kupiłam jak byłam w jakiejś hurtowni z ciocią :P możesz to zastąpić małym koralikiem :)

      Usuń
  3. Cudne akcesoria♥ Nie mogę się doczekać Customów :) ( do kogo je ślesz??) Sama też przygotowuję się do robienia akcesoriów dla modelów ;)
    P.S. Gdzie kupiłaś te wszystke metalowe drobiazgi do siodeł i kantarów??
    Pozdrawiam
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kółeczka i kuleczki kupiłam w hurtowni z rzeczami do robienia bransoletek :) wszystkie inne sprzączki, wielokrążki i inne rzeczy robię sama wyginając druciki :)

      Usuń
  4. Piękne wszystko *.* Zazdroszczę talentu i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie! Szczególnie podoba mi się kantar! Czekam na dalsze dzieła i customy ( do kogo idą?)
    U mnie nowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniki idą do Amalltea's Custome Equain Art Horse :)

      Usuń
  6. Przecudne rzeczy stworzyłaś... bardzo ładne klasyczne kolory. Nie umiem się doczekać,by zobaczyć customy... aaaaa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Te siodła *O*
    Jak ty robisz te owijki? Takie równe. Zazdroszczę talentu :) Uwielbiam twojego bloga i stronę na fb.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestawik piekny, świetnie się sprawuje, a Chesio wygląda w nim obłędnie podobnie jak Maharaja :) Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń