piątek, 3 kwietnia 2015

Zestaw West

Cześć wszystkim po raz drugi dzisiaj :) Pogoda fatalna przez co nie byłam u koniowatych :( może w poniedziałek się uda...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zestaw Westernowy

Siodło wykonałam z brązowej i beżowej skóry.
Na niektórych ,,częściach'' jest imitacja szycia (przedziórkowana skórka).
Strzemiona niestety nie są regulowane ale pasują idealnie na długość nóg Anatolii.







Popręg odpinany jest z dwóch stron na okrągłe sprzączki z bolcem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ogłowie zrobiłam z bardzo delikatnej skórki.   Z kąd ją mam? Stara torebka babci :D
Paski policzkowe są regulowane z dwóch stron też na sprzączki z bolcem.
Wędzidło wyginałam sama z drucika i w środek wkleiłam diamencik.
Wodze to czerwona włóczka zapleciona w warkoczyk przyklejona do wędzidła dzięki kawałkowi skóry. Nie są odczepiane.


Wiecie może czym przyczepić takie wędzidło do pyszczka? Jest to jakaś specjalna ,,masa''?
Proszę powiedzcie. Ja to robię na gumkę chlebową :P







No tak! Jeszcze naczółek... Też jest obklejony diamencikami :D
Jak widać, jest na jedno ucho.





Jest jeszcze czarny czaprak obszyty białą nitką. Nie wygląda zbyt jak westernowy pad, ale niedługo postaram się zrobić lepszy. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Łapcie jeszcze takie piękne oczko Lucky'ego <3

Papaśki :*

9 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę zestawu westernowego.Ja kilka razy próbowałam zrobić,ale nic z tego nie wyszło.:/ Świetnie pasuje do Lucky`ego. W sumie najlepiej wyglądałby w biało czerwonym padzie,lub czerwonym z białymi dodatkami skóry tak jak tu:
    http://braymere.blogspot.com/2015/04/thankful-thursday.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu przymierzam się właśnie do zrobienia takiego padu :D widziałam wiele podobnych w internecie i coraz bardziej mam na takiego ochotę...
      hmmm może zabiore się za niego nawet dziś... ew jutro :)

      Usuń
  2. Wędzidło do pyska przyczepia się specjalną masą Tacky Wax: http://www.militarymodelling.com/sites/1/images/article_images_month/2010-01/deluxwmaterials%20(1).jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Super siodło, zazdro talentu ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://magicmodels-modelekoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny zestaw, te wszystkie sprzączki *-*!Dziurki to był dobry pomysł, bo znacznie dodają realizmu :).
    Biała skórka piękna, tylko szkoda, że na Lucky'm tak słabo ją widać.Uwielbiam takie diamenciki na ogłowiach ^^.
    Mi się wydaje, że wszyscy do przyklejania wędzideł używają masy modelarskiej, bo nie zostawia śladów.Niestety sama nie mam pojęcia gdzie najlepiej taką kupić :/.Polecam się skontaktować z kimś, kto się bardziej zna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do wędzideł to muszę dokładnie poszukać w internecie :/

      Usuń