czwartek, 26 lutego 2015

Prezent...

Cześć wszystkim :D wczoraj dokonałam bardzo ważnej ,,życiowej" decyzji... Otuż, w marcu mam urodziny i miałam dylemat pomiędzy kilkoma konikami...
Zastanawiałam się nad siwą klaczą classic rasy selle francais ( przepraszam jak błędnie napisałam), ogierkiem Pinto tej samej skali i parką koni morgan.
Ostatnio jednak zobaczyłam pewną interesującą aukcję osoby prywatnej z końmi za okazyją cenę, na które polowałam już dawno... Zawsze jednak stawała między nami cena albo aktualna niedostępność... Byłam nimi tak oczarowana, że powiedziałam sobie ,,must have" :D i wygraliśmy.
Niemogę się doczekać kiedy przyjadą :3
Kto zgadnie co to za parka? ;)
Na dole mała podpowiedzi...
Mamusia jest gniada i ma jedną białą skarpetkę :)
Zdjęcie z breyerhorses.com

1 komentarz: