czwartek, 1 września 2016

Rzędy westernowe...

Hejka! Jak tam po rozpoczęciu roku szkolnego? Ja jestem trochę przestraszona nowym liceum... Wakacje były stanowczo za krótkie, poproszę o jeszcze trochę czasu :'(

~~~
Dziś trochę o rzędach. Zrobiłam je z myślą o wystawieniu czegoś na ebay'a aby móc wysłać coś za granicę :p ostatecznie tego nie zrealizowałąm a oba zestawy pojechały na wymianę za modele... o których więcej będzie już niedługo ^^

 Pierwszy rząd brązowo - kremowy ze wstawkami.
Na opisywanie nie mam zbyt pomysłu, więc zapraszam do obejrzenia zdjęć :)




To moje pierwsze siodło westernowe posiadające regulowane strzemiona...






Ogłowie ozdobne ale dość delikatne.


~~~

Drugi rząd jest nieco inny...
Czarno - zielony :)

Nie miałam pomysłu na ogłowie, więc zrobiłam swój pierwszy bosal...









~~~

Jeszcze kilka zdjęć akcesoriów schleichowych z zamówienia :)







Pozdrawiam!


Ps. Edytowałam post z Candy, dodałam kilka informacji :)

19 komentarzy:

  1. Twoje wyroby coraz bardziej mnie zachwycają :) Nie mogę się napatrzeć na te detale.
    Pogratulować talentu! Chętnie zobaczę więcej twoich cudeniek.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, co raz bardziej mi się podobają akcesoria od Ciebie, jak będę mieć kiedyś możliwość to pewnie coś zamówię ^.^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne akcesoria wykonujesz... Moje to jedynie czapraki derki i uwiązy XD Zapraszam do mnie stajniagaloppo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to że model w żółtej derce? Piękne siodła, zazdroszczę Ci talentu *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wycofana klacz trakeńska schleich w wersji sprzedawanej razem z takim wozem :)

      Usuń
  6. Zestawy są jak zwykle cudowne, idealne w każdym milimetrze - istne perełki. Nie znam bardziej utalentowanej osoby robiącej rzędy niż Ty. Bardzo trafnie wpasowujesz zestawy w dane konie, wyglądają niczym wisienki na torcie, nic ująć, nic dodać. Jak zwykle jestem pod wrażeniem.

    Zapraszam do mnie na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och och och... nie mogę tu zaglądać *o*
    A ja jeszcze nie opisałam tych rzeczy od Ciebie na blogu, tylko na FB się fotki pojawiły... przepraszam! Dziś lub jutro post o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko naprawdę meega realistyczne i piękne. Nic nowego, bo Twoje wyroby zawsze takie są :)
    Liceum jest nieco niepokojące na początek.. Ale zaczynam się powoli przyzwyczajać i jest coraz lepiej. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oddaj trochę talentu xD Z tego co ja zrobiłam wyszło... Never mind xD Pozdrawiam i czekam na nowe zestawy do kupienia. ///D.P.W

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne :D Coraz perfekcyjniej wychodzą Ci te zestawy, serio!
    W sumie to chętnie bym coś zamówiła. :) Przez ten westernowy zestaw MUSZĘ wkrótce zakupić Lila, oczarował mnie!

    Zapraszam również do mnie, gdy znajdziesz czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest zbyt piękne, żebym komentowała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć czy powiesz jak zrobiłaś to ogłowie, siodło, czaprak?
    Albo sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy robisz takie na breyer?

      Usuń
    2. Tak, robię na Breyer. Są nawet na tych zdjęciach ;) wykonanie to już moja tajemnica, nic nie jest na sprzedaż.

      Usuń