środa, 13 stycznia 2016

Customy!

Cześć! Dziś chcę się tylko szybko pochwalić nowymi breyerkami, a dokładniej customami wykonanymi przez Amalltea's Custome Studio. Paczkę rozpakowałam bardzo szybko i wybiegłam z ,,zawartością'' na dwór :P niestety było dość ciemno i zdjęcia nie są najlepszej jakości. Porządny opis postaram się zrobić w weekend.



Klacz jeszcze nie ma oficjalnego imienia... Na razie nazywamy ją Veleno co w języku włoskim znaczy ,,zmora''. Jesteśmy jednak otwarci na inne propozycje :) 



O to kolejny koń - Largo w poprzednim życiu był kasztanowatym wałachem z długą latarnią na pysku czyliiii.... Tak, to Mistral zwany u mnie Dante :) chłopak teraz ma zmienioną grzywę - zaplecioną w warkocza dobieranego spiętego czerwoną wstążką. 
Muszę poprosić tatę żeby zrobił jakąś podstawkę bo model jakiś czas temu spadł z wysokiej półki i ucho sobie odrąbał D: nie chcę powtórki. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejna sprawa....
Niedawno przyjechało kilka nowych modeli w skali LB! Bardzo dziękuję Mirami' z bloga Galopem Przez Życie za wymianę :D Trafił do mnie m.in: ogier fryzyjski z kalendarza schleich, klacz hanowerska, klacz knabstrupp i ogier stock horse collecta ^^  Mam przez to kolejny post do zrobienia :D Tylu modeli jeszcze nie wstawiałam... Eh...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeszcze jedno

Biorę udział w Candy na blogu http://kamillakur.blogspot.com/

Post z Candy: http://kamillakur.blogspot.com/2016/01/candy.html



Pozdrawiam!


Ps. Zapomniałam wspomnieć ( ale pewnie zauważyliście), że spadł u nas śnieg! W końcu :D Taniec śniegu zadziałał xD
Jeżeli dotrwa do soboty to będzie kulig *o* Gumiś szykuj się B)






11 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, Mistrala nie rozpoznałam xD. Jednak chyba bardziej podobał mi się oryginał... Ale klacz boska! Czyżby quaterka Classics? :D
    PS. Zrobisz opis Troopera, bi niedługo chcę go kupić, a nie wiem, czego się spodziewać ;).
    PS. Zapisana :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistral PIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKNYYYYYY!!!!! n_n
    Ce takiego :-:
    Ale w sumie, to ja mam zamiar zrobić Totusława ze zmienioną grzywą i ogonem jako siwka z jabłkami :)
    Jeśli chodzi o podstwakę, to czasem widuję na ebay podstawki można kupić akrylowe (przynajmniej się nie rozpierdzielają)... Jak bd wiedzieć jak trzeba to zrobić, to może zacznę robić po kilka sztuk i sprzedawać :3 a akurat mojemy Mistralowy też by się przydała...
    (bo o nie ma wgl)
    Pozdro!
    PS: Czekam na opisy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstaweczki widziałam ale wysyłka jest cholernie droga :P Tatuś majster coś poradzi xD Jak będziesz takie w przyszłości robiła to daj znać :)

      Usuń
  3. Mistral cudowny,jednak ja go wolę w jego pierwotnej wersji ;). Klaczy jednak w tej maści jest bardziej do twarzy,jest inna i wyróznia się z tłumu :D. Ładne fotki ;). Czekam na nowe posty z resztą nowych modeli :D! Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacja :) Zazdroszczę Ci, chociaż do mnie niedługo też dojadą CM ale od Dark Pegazus :)
    Nie odpisujesz na maila o Andaluzce. Czyżbyś się rozmyśliła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na pocztę nie dostałam :O przez tydzień pilnowałam czy cuś nie doszło. Szukałam więc innej oferty i prawdopodobnie jutro już u mnie będzie :/

      Usuń
    2. Serio? Musiał być jakiś błąd bo wysyłałam. Ale gratki, ż udało Ci się ją zdobyć :D

      Usuń
  5. Cieszę się że tak cieszą, polecam się na przyszłość jak zawsze ^^ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń