sobota, 19 września 2015

Rudy & spółka...

Hejka :) Ostatnio wspominałam o nowym koniku... Wymieniałam się za rząd wykonany przeze mnie.
Może jest ktoś chętny na taką wymianę? Modele, których poszukuję postaram się uzupełnić w zakładce z marzeniami. Chętni piszą :D
Wracając... Model to Breyer Classics Horse of the year 2015 Liam. Jest... maleńki xd nie no żartuję nie aż tak. Jest jednak duża różnica pomiędzy np. Snowmanem a nim.


Dixie Delight - Rudy, to trzyletni wałach kaca walijskiego (tak naprawdę jest to aqh ale jast taki mały... xd). U poprzedniej właścicielki ckodził tylko na lonży i kilka razy ktoś na niego wsiadł. Dziś Anatolia postanowiła sprawdzić czego młody się nauczył.




Na początku poszli na spacerek. Koń zachowywał się bardzo spokojnie i grzecznie, choć nie ukrywał, że interesuje go nowe otoczenie. Po kilku minutach gdy Rudy rozluźnił się, Anatolia spróbowała wsiąść. Udało się za pierwszym razem. 



Na maneżu jazda przebiegała na spokojnie. Obyło się bez stawiania i zbędnych ,,baranków''.
- Toż to koń na medal! - powiedziała Anatolia - tak się cieszę, że trafił do mnie...


W terenie zachowywał się równie dobrze.






Ta radość :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

W końcu moje cztery SM-ki wyszły na dwór! doczekały się  zdjęć :D





+





Pozdrawiam :D do następnego posta

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny koniuch! :D
    Ale faktycznie, na AQH to on nie wygląda... Tak czy siak, gratki :)
    Zdjęcia mi się podobają, bardzo fajne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    wolnosc-w-rzezbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny konik :"3. Od pierwszego wejrzenia już go pokochałam, a w szczególności te psootne oczka ^3^. Zdjęcia są piękne, bardzo pomysłowe. SMyki miały duży zaciesz, na zdjęciach to uchwyciłaś :D.
    Pozdrawiam i prosiłabym cię o skomentowanie:
    al-domingo-stables.blogspot.com (jeśli nie znajdziesz adresu klikij w mój nick, i tam sobie wejdziesz :3.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konik śliczny i faktycznie bardziej pasuje na kuca niz na AQH :D
    Reszta kopytnych także cudna, a zdjęcia mega, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kq ^^
    Zdjęcia cudne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny konik! Wiesz, te łaty...:) I cudne fotki!
    Pozdrawiam,
    B.W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny! Piękne zdjęcia :D Ale jak dla mnie lalka CL na niego nie pasuję :/ Jest za duża xd Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko u mnie to kucyk walijski sekcja A xD niestety classics są bardzo małe ;/

      Usuń
    2. Wiem :/ Niestety xd Ale są takie urocze :D

      Usuń
    3. Wiem :/ Niestety xd Ale są takie urocze :D

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, szczególnie to ostatnie bardzo artystyczne!
    Gratki Rudego! Pewnie sprawię sobie ten mold jako materiał na customa - ale to dopiero za jakiś czas.
    Świetne jest to ogłowie.
    U mnie nowy post - wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :D
    Rudy fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że nie jesteś obrażona za taką długą moją nieobecność u cb na bloczku. Leń i brak czasu mną zawładnęły! Przepraszam! Co do samego postu - naprawdę śliczne konisko ten kucyk! Ach smyki też urocze. A zdjęcia jakie ładne! Ale sprzęt jeździecki nie do podrobienia! Widzę też zmiany w wyglądzie bloga. Nabrał teraz pewnej świeżości!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!
    Prim:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie jestem obrażona! Wręcz przeciwnie, ją też bardzo Cię przepraszam, że nie zaglądalam na Twój blog... Mam teraz tyle nauki, że głowa mała :( nawet postów nie dodaję i innych nie odwiedzane... Jak się sprawy rozluźnią z lekka to zmienię to na pewno :)

      Usuń
  10. Nowy model wspaniały :). Ma świetnie dopracowane detale,a zestaw prezentuje się na nim bajecznie. Piękne zdjęcia :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zły człowieku! Przez Ciebie, a precyzyjniej przez te piękne zdjęcia Rudy będzie moim świątecznym prezentem. Zauroczył mnie w pełni, zestaw pasuje do niego idealnie, w szczególności owijasy i arbuzowy czaprak. Cudny model ! Nie wiem który raz czytam ten post - naprawdę sprzedałaś mi tego konia w pełni. Chce więcej !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model jest naprawdę genialny! Z całego serca go polecam <3

      Usuń